Медији Саопштењe

Пинк два дана смењивао Сашу Радуловића и – ништа

“Челници покрета Доста је било траже смену Саше Радуловића” – прилог од два минута и 20 секунди био је Пинков крешендо у дводневној кампањи против Саше Радуловића. То је само један од суманутих наслова кампање коју је предводио Пинк и где су се ређале тиражне поруке попут “Радуловићу, дај оставку”, “Дошло време за наплату”, “Стечајни Радуле, доста је било”, “Нови докази да Радуловић дугује милион долара”.

corax

Укупно је 26 минута на ТВ Пинк посвећено смењивању Саше Радуловића, од 13. до 16. октобра. Вредност, по званичном Пинковом ценовнику, 234.000 евра. Заједно са другим телевизијама које су пренеле циркуски перформанс два бивша члана ДЈБ, смењивању Саше Радуловића посвећено је 31 минут и 29 секунди телевизијског времена. Скупе телевизијске секунде се све мање штеде што више покрет Доста је било расте. А расте толико да су на Пинку пре неки дан морали да фалсификују извештај Фактора плус о рејтинзима.

Пинк се буквално разбио у вођењу кампање против Саше Радуловића да би оправдао нови кредит, финансијски поклон отет из џепова грађана Србије. Да ли је то довољно да се Жељко Митровић одужи премијеру за 7 милиона евра кредита које је добио од државе, за 3,5 милиона евра које је добио само у марту ове године? Да ли после оваквог поклона принетог на олтар, премијер може мирније да спава? Тешко, премијеру је много лоше кад погледа рејтинге странака и извештаје из Скупштине Србије у којима га покрет Доста је било прозива за бесомучну корупцију.

Пинк је предводио медијску кампању у којој су учествовали сви премијерови медији и ниједан угледан медиј није објавио ни словце. У кампањи су учествовала сва три Пинкова програма, а мало су, ваљда у страху од премијера и жељи да имају алиби, пратили и ТВ Б92, ТВ Прва, ТВ Студио Б, Телепромптер, Информер, Ало, Нова Борба, Српски телеграф и Танјуг. То што су по мало, са прилозима од минут до два, пратили Пинкову кампању ни мало не умањује љагу коју су себи нанели преносећи  најобичнију лаж и хоакс, смишљен у кабинету премијера.

Прави повод за кампању против Саше Радуловића била су три дана скупштинских заседања током којих је ДЈБ покренуо питање коруптивног споразума са Азербејџаном и фирмом Азвирт која скупља “кајмак” на Коридору 11, на штету буџета и домаћих грађевинских фирми; питање хаоса у имовинско-правним односима због кога влада доноси посебне законе по наруџби појединих страних инвеститора; питање унижавања посланика који гласају по диктату звонца Маје Гојковић; питање неспособног премијера који омогућава да се приватна имовина отима на Косову; питање обесмишљавања РЕМ-а, регулаторног тела које уместо да контролише понашање Пинка и осталих телевизија, служи премијеру да би манипулисао медијима…

Прилика да се поведе кампања пронађена је у двојици бивших чланова ДЈБ са Врачара који су избачени из покрета пре избора 24. априла јер су фалсификовали изборну листу. Пинк и други медији су бесрамно објављивали причу ове двојице упркос томе што је покрет издао саопштење да они нису чланови. Пинк је могао да нађе и било коју двојицу случајних пролазника и плати им да траже смену Саше Радуловића, али ова двојица су сасвим лепо послужила.

Парадокс је да су на основу конференције за медије двојице фалсификатора прављене приче са насловом “Челници покрета Доста је било траже смену Саше Радуловића”. Телевизија Жељка Митровића никад није била на гласу по кредибилитету. То је телевизија која негује скандал, срозавање људскости у ријалитијима, унижавање здравог разума, увреде, телевизија која све то уграђује у популарност власти и тровање грађана. Ова телевизија била је омиљена свим пљачкашким владарима Србије, овим и претходним. Нама је част да будемо на мети ове телевизије. Ако нас помену у неком нормалном контексту и тону, много ћемо да се забринемо. Покрет Доста је било расте без обзира на Пинкове кампање.

У прилогу табела медија у кампањи “смењивање Саше Радуловића” са минутажом

medijska-kampanja-laznih-clanova
ДЈБ Млади

ДЈБ Млади

18
Оставите коментар

avatar
2500
12 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
17 Comment authors
SumadinacJupiterTanjadobriduhVladimir Z. Recent comment authors
најновији најстарији
Sale
Гост
Sale

dok god djb ostane principijelan koristce mu pojavljivanje u bilo kom kontekstu.

smiomir
Гост
smiomir

DJB- samo napred I verujte imate sve vecu podrsku. A najgora nazovi tv morace jednog dana gde im je mesto, SMETLISTE. Jer dosta je bilo.

Vladimir Z.
Гост
Vladimir Z.

Nema smetlište! Dokle god budemo opraštali raznoraznim konvertitimi i ljigavcima koji su obraz i budućnost svoje dece prodali po sto puta za lanč paket ili mizerni posao od 20.000 dinara mi se nikada nećemo rešiti hipoteke prošlosti. Ti „jeftini“ su najpogubniji po Srbiju. Ovog skupog kao što je Mitrović ne treba obrazlagati. Bivši JULovac, finasijer DSa, sada vatreni medijski saveznik SNSa. Kada se bude promenila vlast, odmah procesuirati da odgovara za sve zločine koje je počinio, a ima ih mnoooogo.

Istinoman
Гост
Istinoman

Kako ova dvojica traze ostavku,a izbacili su ih jos pre izbora?

Sale
Гост
Sale

Još žive u prošlosti. Umesto da nastave život svojim putem oni se bave DJB-om, verovatno ih je druga strana prigrabila da blate pokret. Nema drugog objašnjenja.

Mire NS
Гост
Mire NS

Koji organ pokreta i na osnovu kojih ovlašćenja ih je izbacio? Čiji je naš pokret?

Sale
Гост
Sale

Izbacio ih je organ koji ih je i postavio da budu zastupnici DJB na Vračaru. Nisu se pridržavali osnovnog pricipa pokreta da na listi za izbore treba da se nađu najbolji nego su napravili listu od sebe samih mimo sistema rangiranja koji je bio u DJB. To nije moglo tako da prođe i izbačeni su. Dosta žaljenja, lepo svako na svoju stranu. Ako već smatraju da su nosioci nekog kvaliteta, neka se kandiduju na sledećim izborima pa neka pobede, niko im ne brani.

i.j.kv
Гост
i.j.kv

Ne gubiti vreme na objasnjenje sta je Pink…oni koji to znaju,znaju od 90-ih…oni koji ne znaju,nece lako shvatiti!
Voleo bih da se pokret DJB izjasni o proteklim izborima u Crnoj Gori i ovom narucenom“Drzavmom udaru“ bez oruzja i zrna baruta sa brigadom od 20 ljudi iz Srbije predvodjenih Generalom Dikovicem!Posto vec posle dan tako bombaste vesti 6 od tih 20 Srbijanacaterorista je pusteno,od onoliko pominjanog oruzja nista nije nadjeno,ostali su u zatvoru 72 sata…ali ce i oni brzo izaci!I tu cemo videti koliko je sve ovo otislo daleko isto kao u Srbiji gde smo svi vec videli vise Drzavnih udara najavljenih od Infirmera i Pink televizije!Ko bolje zna stanje u medijima u Crnoj Gori zna da su se Informer Cg i Pink Cg stavili u sluzbu Mila Djukanovica zvamog Britva!Pokret DJB mora da podrzi opoziciju u Crnoj Gori posebno novi pokret koji je usao u parlament!Desavanja u susedstvu Srbije uvek imaju uticaj na samu Srbiju i zato pokret DJB mora da se oglasi!Sto pre!

Mildan
Гост
Mildan

Podrska pokretu i samo napred i nikada nemojte zaboraviti ove brljotine vucicevihsledbenika i prodavaca magle.

Dragoljub
Гост
Dragoljub

To su sve autogolovi Vučića i njegovih poslušnika.

Đorđe
Гост
Đorđe

„Što je više kleveta i laži TITO nam je miliji i draži“. Nekada je ova parola odzvanjala u svim našim ušima i tako je i bilo. DJB ne nameće ovu parolu, ali je sprovode oni koji su je dobro naučili. Biće narodu DJB miliji i draži, a neće biti ni svjesni. Ovo sa Pink smatram da je probijanje medijskog mraka. DJB ulazi na mala sporedna vrata, a blate ga oni, kojima iz blata i gliba jedino nozdrve vire da bi imali malo ustajalog zraka. Srbiju treba što prije provjetriti, a zato treba podržavati ovaj sveviše „narodni pokret“ DJB. Pozdrav dobrim ljudima.

Vasilije
Гост
Vasilije

Nikako mi ne ide u glavu kako ovaj Klanšček može istovremeno da bude opozicionar, koji kao hvali 90% časnih ljudi u Pokretu, koji se bori protiv Vučićevog parazitskog sistema i da gostuje na televiziji Vučićevog satelita Mitrovića.

Davor
Гост
Davor

Dosta sam pratio skupstinu povodom svih gore pomenutih zakona, predloga ili sta vec… Svaka cas DJB. Ostali treba da, prosto ne mogu da nadjem reci… Sve argumentovano, bez nepotrebnih prozivki, itd. Jos jednom svaka cast. Jedino se nadam da shvatate da pored onakvih botova od poslanika vladajuce vecine (glasanje na zvonce – neverovatno), necete nista uspeti, jedino sto ce te uspeti je da povecate svoju podrsku za sledece izbore.

Ljuba
Гост
Ljuba

Pre par danas sam napisao i ponovicu:

Ljuba 14. октобра 2016. у 09:24
Sasa samo napred, hladne glave na skupstinske provokacije i blatoidne novinske clanke. Odgovori/replike da budu sto krace,jasne i pravo u metu. Da budu razumljive „obicnom svetu“ – sns,sps..gladacima. Naterajte ih da diskutuju samo o skupstinskoj temi (predlog zakona…) i tu su gotovi jer njih to ne interesuje vec samo ogovaranja i podmetanja laznih afera. Njihova kola su krenula nizbrdo, kocnice jedva drze i pitanje je meseca kad ce se razbiti na kraju tog puta. Doneo sam Vam 5 glasova – nemojte me razocarati! Do pobede!

dobriduh
Гост
dobriduh

Recept prenet iz devedesetih. Vucićev rezim funkcionise na isti nacin kao i Milosevicev. Sa jedne strane vlast: poštena, vredna ,pametna,patriotska….(vlast) i oni koji je podrzavaju, a sa druge strane narod koji ne podržava vlast: lažljivci,lenji,glupi,izdajnici…. Taj prljavi medijski rat koji vode kao predvodnici „Pink“(Mitrović) i „Informer(Vucićević), devedesetih su vodili RTS i „Politika“. Nama izgleda nije dosta.

Jupiter
Гост
Jupiter

U potpunosti se slazem sa komentarom Dobriduse, ispiraju nam mozak jedni te isti ljudi unazad najmanje 25. Godina. Pa stat reci nego: Dosta je biloooooooo!!!!! Crna Gora se probudi, sta mi cekamo??? Da nestanemo, da NASA DECA I dalje odlaze jer ovde nema mesta za njih, vec samo za strance I tzv. Investiture koje investira srpska sirotinja koja im robuje u rodjenoj drzavi. Narode probudi se iz hipnotickog sna AV.

Sumadinac
Гост
Sumadinac

zaboravio si i olosi!

Tanja
Гост
Tanja

Inace ne gledam Pink, pa nemam ni pojma sta su objavili u vestima, ali posle ovog clanka, vratih i odgledah.
Boze, koliko je to jadno bilo…vesti na televiziji sa nacionalnom frekvencijom, a takve neistine da se objavljuju…
Neverovatno je dokle smo dosli i sta smo sve dopustili da nam rade