Ауторски текст Београд

Кобајаги попусти сениор-картице

Пензионер сам већ десет година и у ери свакодневног смањења стандарда, корисим попусте који су намењени пензионерима, међу којима су: 50 одсто попуста на цене карата у позориштима; 10 одсто попуста на цене у појединим супер-маркетима; 50 одсто попуста на цену карте за музеје; 50 одсто попуста на цену карте за базен у СЦ „Милан Гале Мушкатировић“.

Када се појавила сениор-картица нисам похрлила да је одмах узмем, јер нисам веровала да она пружа нешто више од наведеног. Међутим, СНС је тако агресивно кренуо у кампању дељења сениор- картица да су и за време викенда, рано ујутру, не бирајући да ли је празник или обичан радни дан, узнемиравали, звонили бахато на врата нудећи управо сениор-картице. Тако сам и ја добила своју „сениорку“, али када сам помоћу ње пробала да уштедим, ево шта сам открила.

– Попусти за позоришта су мањи од већ постојећих од 50 одсто.
– Спортски центар „Ташмајдан“ нуди само попуст од 10 одсто на месечне претплате на фитнес програм. За најтраженију дневну карту за базен – попуста нема.
– Музеји – попуст исти као и раније.
– Већ постојећим маркетима који нуде попуст додат је ланац „Арома“. Он је, међутим, скупљи од осталих маркета тако да попуст (понедељком 10 одсто и осталим данима 5 одсто) не значи много.
– „Апотекарска установа Београд“ даје 10 одсто попуста на своје производе. Али, на пример, у апотеци у Дому здравља Вождовац у Криволачкој улици, веома произвољно тумаче који су производи које прави апотека. Ако тражите њихове капи, онда вам кажу да попуст важи за њихове креме, други пут када тражите креме – опет смисле нешто друго. Од попуста немате ништа.
– У Зоолошки врт не идем, и немам унуке, а и да имам, ишла бих највише два пута годишње.
– Попусти на занатске услуге би можда и били корисни, да локали који их нуде нису лоцирани у најудаљенијим деловима града.
– „Оптика Београд“ даје попуст, али њихови рамови за наочаре вређају мој укус, а има толико вансезонских акција у оптичким бутицима, тако да и попуст ништа не значи.
Једини попуст који је вредан пажње је онај од 15 одсто на пројекције у Синеплекс биоскопима.

Пројекат „сениор-картица“ почео је пре три месеца, и градска власт је одмах почела да се хвали његовим успехом. За два месеца је, наводно, подељено 100.000 картица, а стохиљадитом добитнику је свечано уручена на пријему у Старом двору.

Марија Креча, чланица Форума пензионера Доста је било

Доста је било

Доста је било

Оставите коментар

2 Коментарa на "Кобајаги попусти сениор-картице"

avatar
2500
Сортирајте по:   најновији | најстарији
Akrep
Гост
Akrep

Cilj senior kartice je manipulacija i stvaranje lazne slike brige o ovoj ciljnoj grupi jer od nje zavisi uspeh na izborima. Penzioneri su sigurni glasaci,nemocni,uplaseni za egzistenciju i ima ih preko 460 000 u Beogradu.Projekat ce da zamre nakon izbora a prevashodno je ukraden kao ideja jer ona postoji i funkcionise vec godinama.Da ne reklamiram,ukucajte na google penzionerska popust kartica,i bice vam sve jasno odakle su uzeli ideju a koliko vidim i dosta partnera za popuste. Svakako,cifra koju spominju je laz na isti nacin kao sto je laz broj turista u Bg.

Svako pametan zna kako izgleda zakrcenje grada kada je jedna fudbalska utakmnica u pitanju,a kamoli stotine hiljada stranih turista. Identicno je i sa senior karticom a info sluzi samo kao marketing,sa kratkorocnom namenom.

Ono sto bi trebalo ispitati jeste kojim novcem je projekat placen i iz kog budzeta i ko placa promotere i marketing.

Koliko god da je ovo sve providno ozbiljnim ljudima,ideja i nije namenjena njima nego onima koji su lakomisleni i podlozni manipulaciji.

Postoji jos jedna stvar koja mi je odmah bila jasna a to je da su im kod izdavanja kartice uzeli kontakt podatke,verovatno i mobilne telefone.A to znaci da su to uradili protivpravno bas kako je i gospodin Sabic to javno i rekao. Predpostavljam da ce te iste informacije koristiti u dalje propagandne svrhe,u izbornim kampanjama.

AV je ocigledno veliki strucnjak za marketing i to zaista odlicno radi,za razliku od drugih stvari.

Antibot
Гост
Antibot

Sve same lopuze, prevaranti i veleizdajnici Srbije. Seku granu na kojoj sede, pa se sigurno nece dobro provesti. A Vucic moze svoj marketing da zabije sebi u …, jer narod je vec iskusio mnogo prevara.