Mediji Saopštenje

Još jedna tužba za Alo

Dnevni list Alo i njihov urednik SNS su u današnjem napadu na DJB prešli na potpuno izmišljanje “vesti”. Redakcija dnevnog lista Alo je očigledno, nakon promene vlasnika, počela da izvršava zadatke koje SNS traži od njih bez pogovora. DJB će zbog toga pokrenuti treću tužbu protiv lista Alo u poslednjih godinu dana. Tužbu ćemo podneti i protiv, na žalost, narodnog poslanika Marjana Rističevića.

Dosta je bilo od ranije upozorava da su mnogi dnevni listovi prestali da budu mediji i postali propagandni bilteni partije na vlasti i kao takvi samo služe za blaćenje političkih protivnika. Drago nam je što je ovaj naš stav, i pored početnog otpora, postao opšteprihvaćen u društvu.

Pošto ne mogu da nam pripišu nijednu aferu, SNS preko svojih blatoida moraju da izmišljaju, recikliraju jednom već izmišljene i potrošene priče, koje ni tada a ni sada nemaju nikakvu težinu. Pink, Informer, Srpski telegraf, Studio B, i nakon promene vlastnika i Alo odavno već ne mogu da se nazovu novinama, već su to propagandni blatoidi u službi vladajuće partije i ljudi oko njih.

Način na koji redakcija Alo izvršava naredbe svojih novih vlasnika bliskih vlastima govori o potpunom potonuću novinarske branše u Srbiji i odsustvu bilo kakve etike ove i sličnih redakcija.

Ko bi mogao da poveruje da poslanici DJB pre svakog skupštinskog zasedanja obave ritual u kome se drže za ruke i stanu u krug, pa tek posle toga odlaze na zasednja? Ovo pokazuje da je SNS potpuno izgubio kompas i više ne zna šta da kaže o nama. Međutim, RTS i druge televizije sa nacionalnom frekvencijom, kao i lokalni mediji, u okviru dnevnog prelistavanja štampe šire ove izmišljene priče, daju im na težini koje nemaju i time potpuna laž prelazi u domen: ko zna, možda je istina, ne bi RTS izveštavao o tome. Tako laž iz blatoida sa relativno malim dnevnim tiražom bude plasirana svim građanima Srbije. Ovo je glavni instrument vladanja u Srbiji već decenijama, koji je SNS preuzeo od prethodne vlasti Tadićevog DS-a, a ovaj od svojih prethodnika.

Dosta je bilo sve ovakve napade tumači kao dobar znak da govorimo i radimo upravo ono što je potrebno i da nas vlast vidi kao najozbiljniju pretnju. Jer ovakve izmišljene priče, ispovesti bivših “članova”, otvorene laži, podmetanja, izvrtanja, poluistine ne prate nijednu drugu političku opciju u Srbiji.

Pravni tim Dosta je bilo pripremio je još jednu tužbu protiv propagandnog blatoida Alo. Na putu do pravne države, u kojoj slobodni mediji i novinari koji poznaju etički kodeks rade svoj posao ne dozvoljavajući da im neko drugi piše tekstove, ovo je samo još jedna stepenica.

Povezani tekstovi:

Nećete verovati ko se drži za ruke i leti na metli! (FOTO/VIDEO)
ALO – novi SNS blatoid
Kako mediji mogu da sruše aktuelni režim?

Dosta je bilo

Dosta je bilo

Ostavite komentar

9 Komentara na "Još jedna tužba za Alo"

Obavesti od
avatar
2500
Sortirajte po:   najnoviji | najstariji
Restart
Gost
Restart

Nije valjda i RTS preneo ovo? Ne mogu da verujem.
Mada, realno ne znaju baš svi šta uopšte znači stati u krug i držati se za ruke, mislim na one koji gledaju samo RTS, tako da blaćenje neće dati bog zna kakvog efekta.

Milan
Gost
Milan

Puna podrška za DJB!
Istrajte u svakoj tužbi na klevete i blaćenja!
P. S.
Bilo bi uočljivije i lakše za razumevanje ako biste za rezonovanje koje želite da istaknete: „ko zna, možda je istina, ne bi RTS izveštavao o tome“, stavili navodnike. Tada je poruka jasnija da kvazi-novinari, ustvari, žele da čitaoce njihovih jeftinih novina navedu na tu vrstu zaključivanja. Ovako, bez navodnika, nije odmah jasno ko tako zaključuje (da li Vi kao autor teksta ili većina čitalaca pomenutog blatoida).

Dušan s Dušanovca
Gost
Dušan s Dušanovca

Što se novinara ALO tiče, BOLJE JE BITI MALO GLUP NEGO MALO PAMETAN! Redakcija neka razmisli, ako je uopšte u stanju da shvati! Narod koji je izabrao ove čobane, sam je sebe proglasio za ovce.

Nenad b
Gost
Nenad b

DJB najzesce napada rezim. Zasto durgi cute? Bas zbog ovoga! Ako ih pogodis u istinu, osvanes na naslovnoj strani svih blatoida, a to nije dobro za neciju reputaciju kolko god citaoci znali da ti listovi ne prenose istinu.
Setimo se prosle kampanje… Jeremic je u finisu kampanje govorio „da hoce duel sa Vucice da bi mu u lice rekao cime mu se bavi brat“. Vucicevi eksperti za medije su pronasli resenje. Izasao je tamo neki lik koji je izjavio da je „Natasa Jeremic bos narko trzisa“. Jednostavo su majstori za izvrtanje cinjenica. Time sta god da je Jeremic posle toga izjavo za njegovog brata ne bi imalo tezinu. Sasa Radulovic je podneo tuzbu protiv brace Vucic ali je to proslo neopazene.
Jos jedna situacija, jedino je DJB trazio od SNS da podnesu izvestaj odakle im toliko novac za kampanju i dobili su naslovne strane u svim blatoidima.
Vidim da Ana Brnabic ponov aktuelizije temu borba protiv korupcije nadam se da ce je interesovati i iz kog kanala je clanovima SNS stizalo po 40.000 dinara na racun koji su potom upatili na racun stranke.

Dule
Gost
Dule

Jedino što se ne slažem je da Alo nazivate blatoidom, pošto je taj naziv suviše blag, više mi na pamet padaju razni sanitarni pojmovi koji daleko bolje opisuju najpogodniju svrhu tih novina.

U svakom slučaju treba da budu kandidati za „Gad Nedelje“.

dusann
Gost
dusann

Kako ne mogu da vam pripisu aferu, a afera Vracar, pa afera trosenja novca iz kampanje…?
No, pitanje je po kom osnovu mislite da tuzite dnevni list Alo? Kakav je epilog tuzbe protiv DW, nakon sto su obelodanili Radulovicev poreski dug?

Sale
Gost
Sale

Kakva afera Vračar? DJB nije hteo da uđe u prljavu koaliciju na Vračaru i to je to. Tu nema nikakve afere, sve čisto i poštno. A tek afera trošenja novca, odakle to dolazi? Na djb sajtu i agenciji za borbu protiv korupcije postoje izveštaji o trošenju novca za kampanju. Sve lepo piše. Ko ne veruje tim izveštajima i misli da je tu nešto lažirano, lepo pravac u policiju pa neka prijavi. Naravno i dokaze da ponese jer će mu tražiti. Dosta je više neosnovanog blaćenja.

dusann
Gost
dusann

Kakva afera Vracar, pa falsifikovanja GG!!?? Izvorne GG za Vracar je zastupnik izvesni Branko Klanscek i taj osnivacki akt je overen u I osnovnom sudu, a potom se javlja nova GG antidatumirana ciji je zastupnik neki Vojin Bilic i taj osnovacki akt je bez zavodnog broja overen u Opstini Savski venac. Mediji su pisali o tome i pokazivali razliku izmedju legitimne GG na cijem celu je taj Klanscek u odnosu na nelegitimnu na cijem celu je taj Bilic.
Upravo u tim izvestajima stoji da je novac za kampanju uplacivan na racune privatnih firmi fukcionera DJB, Radulovicevoj supruzi, Tatjani Macura, Branki Stamenkovic i Jasmini Nikolic. Zar je tebi normalno da clanstvo volontira i daje donacije dok funkcioneri zaradjuju!?
Vidis, tako je Radulovic prosle godine najvljivao tuzbom protiv DW za obelodanjivanje poreskog duga u SAD, a ni posle godinu dana ta tuzba nije podneta. Sta se iz tog da zakljuciti, osim da Radulovic preti praznom puskom kada preti tuzbama. Gore pomenuti Branko Klanscek je tuzio Radulovica, a kako iz medija zaznajem Radulovic izbegava da se pojavi na rocistu, zasto?

Sale
Gost
Sale

Ovo su sve gluposti, odnosno blato koje se baca na DJB kako bi se umanjio njihov značaj. Na izborima na Vračaru je DJB izašao sa sopstvenom listom, koja da nije bila ispravna ne bi bila priznata, a pošto jeste priznata onda je to jasna priča. GG koju zastupa Klanšček nema nikakve veze sa DJB osim po imenu i ta priča nije vredna pomena. Što se tiče kampanje i troškova u istoj, na sajtu DJB i na sajtu Agencija za borbu protiv korupcije postoje izveštaji gde se vidi kako je trošen novac za kampanju. Plaćane su razne firme a među njima i firme nekih ljudi koji su u DJB. DJB je pokret koji okuplja ljude koji imaju svoj biznis i radili su nešto u kampanji i plaćeni su pošteno. Tu nema nikakvih zavera i sve je urađeno po zakonu. Za tvoju informaciju, ne postoji politička organizacija koja se ne zasniva na volonterskom radu. To nigde ne postoji. Politika podrazumeva volonterizam. Ako ti misliš da je moguće platiti apsolutno SVE aktiviste u nekoj organizaciji onda se grdno varaš, to je prosto nemoguće. Plaćeni su oni koji su najviše bili angažovani i koji su morali da žrtvuju i svoj posao i svoje porodice za vreme kampanje (a i duže). Ljudi koje spominješ, a to je uže rukovodstvo pokreta, su bukvalno spavali u izbornom štabu jer se u to vreme radilo i po 20 sati na dan. Zato su i plaćeni. Pritom se priča o količini novca koji je u odnosu na SNS troškove smešno mali. A priče u fazonu „zašto je plaćen ovaj a nije onaj“ ostavi za malu decu. Svaka organizacija koja dobija novac na političku kampanju može taj novac da raspoređuje kako želi, odnosno kako misli da je najbolje za kampanju. Ako ti misliš da to nije dobro, niko ti ne brani da registruješ svoju organizaciju, pređeš cenzus i raspoređuješ novac kako TI želiš. Što se tiče DW i priče kako Radulović duguje milion dolara Amerima je presmešna. Pa da li neko veruje da je moguće otići iz Amerike, živeti u Srbiji 15 godina, biti ministar a da te niko ne pita za novac? Pa to su bezvezne priče. DW treba da se tuži zbog toga ali koliko sam čuo, Ameri ne daju tako jednostavno dokaze o poreskim dugovanjima, pogotovo posle toliko vremena i ako se ne živi tamo. Tako da je to moguće razlog što nema tužbe, ko će da se drnda oko gluposti. Ovo je naopaka država, umesto da neko dokaže da poreski dug postoji, ovde ispada da okrivljeni mora da se cima da dokaže da ne postoji. Pa ako postoji dug, što ga onda ne hapse? I ako imaš još neke blatoid-bisere, reci odma pa da završimo sa time, baš sam u elementu da pišem o glupostima.

wpDiscuz