Војводина Саопштењe

Отварање већ отворене фабрике

Иако чудан, горњи наслов је сасвим буквалан. Наиме, у Кикинди је отворена фабрика француске фирме Мекафор. Приређено је свечано отварање. Био је, по обичају за такве догађаје, и премијер. СНС је у непрекидној кампањи, па је свака прилика за сликање згодна прилика, али две ствари нису јасне.

presecanje-vrpce

Прва је директно везана за чињеницу да ова фабрика постоји у Србији већ дуг низ година. Пословала је у Сенти дуги низ година и само се преселила у Кикинду. Ово је све проверљиво на интернету, сајту Агенције за привредне регистре… Број запослених остаје исти. Ово свечаности даје другачији сјај. За Кикинду је отварање овог погона  добитак, али на државном нивоу, ради се о пресипању из шупљег у празно. Никаквог ефекта нема. Сента губи, Кикинда добија, за Србију све по старом. Постоји само нада да ће ова фирма запослити пар десетина радника више, изражена  у опрезним изјавама актера спектактакла отварања.

Шта сад значи долазак премијера? Јел он у утакмици отимања за послодавца навијао против Сенте, а за Кикинду, па је његов тим победио? Шта су Сенћани скривили првом човеку Владе?

И још једна нејасноћа постоји. То што су кикиндски медији били на отварању фабрике је нормално. Локални медији – локална свечаност. Али, премијера је пратила медијска свита националних медија. Што су они били да сниме отварање већ отворене фабрике? Да ли су у опште обавештени да се радило о простој селидби предузећа и да за националну покривеност, коју они имају, ово није вест? Како ли је позив за медије гласио?

Не преостаје нам ништа него да купимо све могуће новине и отворимо све сајтове свих медија и сачекамо да ли ће неко рећи да је у Кикинди имао невероватан догађај у новинарској каријери, јер је пропратио

ОТВАРАЊЕ ВЕЋ ОТВОРЕНЕ ФАБРИКЕ!

О чудним отварањима свега и свачега широм Србије смо нашироко слушали, деле људи друштвеним мрежама већ као хумор свакаква пресецања врпце, камене темељце… Али, кад се чудо деси у вашем комшилуку не можете да останете равнодушни. Доста је било представе!

Компанија која је дошла у Кикинду је, по нашим сазнањима, врло пристојан послодавац и за њу се нема шта рећи осим – Добро нам дошли. Ипак, потреба СНС-а да све ставља себи у прилог и да од свега прави себи кампању, да стиче поене на свакаквим догађајима је превазишла меру рационалног. Поново кажемо – Доста је било представе!

Политичари не треба да раде са компанијама, то није њихов посао. Политичари служе да створе услове да компаније успешно послују и ту се њихова мисија завршава. У добрим привредним условима фирме се отварају саме и ту нема шта да тражи политички врх. Добро је познато шта је опис посла сваке политичке функције појединачно. Отварање једне мале фабрике није повод да премијер проведе дан у свечаној посети. Селидба мале фабрике, нарочито није.

Одбор покрета Доста је било
у Кикинди

ДЈБ Војводина

Коментари

Кликни овде да поставиш коментар

  • Upravo tako, predstava i samo predstava. Putujuci cirkus partokratije. Laz, obmana, otimacina. Partokratija na steroidima. Nemamo znanje, sposobnost, pamet i moral ali imamo silu drzave i medija i neutoljivu glad mediokriteta da se nametne i odrzi. Na celu putujuce svite mediokritet, prenemagac, notorni lazov i iskompleksirani poltron bez dana radnog staza dozivljava mokre snove igre prestola i moci. Srbija i njen mali cinovnicki Neron koji opstaje na krilima neuke sirotinje koju je vreme odavno pregazilo i koja opet ceka spasitelja da joj da stan, da je otera na letovanje, da se prepire sa sefom ako joj dodje… A eto ovaj putujuci cirkusant zamisljenog i tragicno odustnog pogleda u sudbinu im bas deluje obecavajuce u svojoj brizi za njih. Pali smo toliko nisko da boli…

  • Mediji,mediji? Radim u lokalnom mediju ali mogu da potvrdim da “medijski timovi” koji prate aktivnosti premijera, i glavnog i sporednog, saopštenja objavljuju 4-6 sati po završetku događaja. Sakupili su “profi novinare” sa konca i konopca. Strašno.