Владајућа већина у Скупштини Србије омогућила је да се на Коридору 11 настави спровођење веома штетног уговора о зајму од Азербејџана и да азербејџанска фирма Азвирт профитира користећи невероватне погодности које јој премијер омогућава, док домаће грађевинске фирме немају прилику ни да конкуришу за пројекте.
Азвирт је у Србији ослобођен свих царина, пореза, такси и надокнада. Због очигледних показатеља о невероватној количини корупције и штете коју имају буџет Србије и домаћа предузећа, покрет Доста је било затражио је од Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре одговоре о деловима тајног дила Азвирта и Коридора Србије.
Питамо Министарство да ли је тачано да је Азвирт закупио сепарацију „Таково“ где се прави уситњени камен и агрегат и да их продаје нашим подизвођачима за 35 евра по кубику, иако је тржишна цена 21 евро по кубику. Да ли и коме Азвирт плаћа закуп и да ли плаћа икакве локалне накнаде, таксе, рудну ренту.
Да ли је тачна информација да Азвирт увози нафту без царинских дажбина, акциза и да не плаћа ПДВ? Колико је нафте на тај начин увезао до сада и да ли је по пуној малопродајној цени продаје нашим подизвођачима? Да ли је тачно да је Азвирт направио своју асфалтну базу и да у њој прави сопствени асфалт на бази битумена од увезене нафте, а да тај асфалт продаје нашим подизвођачима и ако се продаје по којој цени? О коликом укупном износу асфалта се ради?
Посланици Доста је било у Скупштини Србије гласали су против тога да се уговор о зајму од Азербејџана продужи, а да истовремено не знамо како је потрошено 238 милиона евра добијених по основу тајне погодбе између Илхама Алијева, сина комунистичког диктатора Хајдара Алијева, и тадашњег председника Србије Бориса Тадића. У том споразуму, као и у уговору који су потписали Коридори Србије и азербејџански Азвирт нема ничег доброг за Србију. То је тип споразума какав се закључује у банана државама у којима нема закона и где корупција у врху власти диктира услове пословања.
Споразуму српске и азербејџанске владе претходило је срамно подизање споменика диктатору Хајдару Алијеву у београдском парку Ташмајдан. И још увек тамо стоји доказ о политичком рекетирању, о бацању на колена свих демократских принципа због коруптивног дила, споменик диктатору који је на власт дошао војним ударом и након тога десет година спроводио тортуру, хапсио политичке неистомишљенике и спроводио најцрњу полицијску тортуру над њима.
Искуство нас учи да иза свих тајних дилова са страним инвеститорима увек стоји домаћа корупција и то она највиша, у врху власти. Вучићева Влада наставила је да води коруптивну политику Млађана Динкића. Покрет Доста је било ће учинити све да се овакви тајни дилови обелодане и зауставе.
У прилогу Захтев Министарству по Закону о информацијама од јавног значаја.
Pa dokle cemo jos trpiti ove olose brutalne lopove koji otimaju sa osmehom na licu . Jedno pitanje da li ovi lopovluci pravno gledajuci mogu da zastare . Kada budu sisli sa vlasti da im se sudi i konfiskuje sva imovina .
Poštovani molimo Vas da potpišete ljude koji su odgovorni za ovaj tekst – razlog je jednostavan ovo napisano nema veze sa veze, samo se brukamo sa ovakvim pisanjem. Prvo i osnovno IZVOĐAČI RADOVA NE PLAĆAJU PDE CARINE POREZE PO MEĐUNARODNIM UGOVORIMA O KREDITU SU OSLOBOĐENI. Prosto je neverovatno da ovakve osnovne stvari pisac ovih redova nepoznaje, zato i treba da znamo ko je ovo napisao ?
Šta li si ti hteo ovim, nazovi komentarom, da kažeš? !?
Dobro, prvo lepo sažvaći i progutaj taj bajati sendvič i pročitaj šta si napisao, pa onda ponovo napiši šta hoćeš da kažeš 🙂
Gde to još u svetu postoji da se ne plaćaju carine i porezi i ko još u svetu potpisuje takve, po svoju državu štetne medjunarodne ugovore!!!?
Nije to sve. Nukleus firma koja radi na koridorima ima oko 100 kamiona kojima se placa renta za zakup. 20 kamiona je od ministarke Mihajlovic a ostali od Andrije. Oni su kocili izgradnju i njih su stalno druge firme cekali .Da li je sada jasno zasto se digla halabuka oko “niskih” tunela. Da bi se produzio rok radovima i zakup jos trajao i ako su tuneli besprekorni i gotovi.
Ih tu je i koridor 10 i 11…a tu su i masine i kamioni
Vucicevog pobratima koji je uzeo kamione i masine koje nikad nisu placene a pre pola godine je kupio preko 100 scania kamiona navodno na kredit a o drzavnom budzetu..andrej i zvonko su zaduzeni za krimi politiku onu tajnu..a vucko kobajagi za leganu i javnu..a javni dug srbije svaki dan veci za 6 miliona eura a to je javni a skriveni dug…a duzni smo vec 30 milijardi