Да мањак радника по предизборним београдским градилиштима којима руководи владајућа већина није пука случајност, говори и (не)поступање служби на пријаве грађана Звездаре. Објашњење сигурно постоји зашто службе не одговорају на позиве грађана, да ли је то због мањка радника, великог обима посла или лоше организације, на крају било какви разлози мало вреде људима који се на Звездари већ више од месец дана боре са несташицом воде.
Након више од 30 дана од прве пријаве дежурним службама градског Водовода, проблем са којим се суочавају становници улице Милоша Савковића и даље траје. Услед пуцања цеви и изливања воде, притисак у системима који снабдевају објекте у околини је на толико ниском нивоу да у појединим тренуцима вода за пиће нестаје у потпуности.
Одборничка група „Доста је било“ Звездара је упутила захтев за хитно поступање и решење овог проблема у најскоријем року. Чињеница да дежурне градске службе јавних предузећа игноришу проблеме грађана, веома забрињава и јасно показује преоптерећеност градских комуналних служби које су пред пуцањем.
Дежурне градске службе јавних комуналних предузећа морају да обављају свој посао, да помажу грађанима када су позвани, јер су у већини случајева само они ти који могу да реше проблем и друге алтернативе за грађане једноставно нема.
Општински одбор „Доста је било“ Звездара
Коментариши