Индустрија Саопштењe

Директор Икарбуса: "Шасије јесу купљене"

Јавност у Србији је била обманута од стране кабинета првог потпредседника Владе, када је пласирана неистинита вест о доласку Мерцедеса у Србију и његовим инвестицијама у Икарбус и ФАП. Саша Радуловић је након тога отворено рекао да је на састанку Александра Вучића, Синише Малог, министара финансија и привреде и саветника са директором Мерцедеса, искључиво било речи о куповини Мерцедесових шасија.

Директор Икарбуса је данас потврдио наводе Саше Радуловића о куповини шасија за нове аутобусе.

Јавност у Србији је била обманута од стране кабинета првог потпредседника Владе, када је пласирана неистинита вест о доласку Мерцедеса у Србију и његовим инвестицијама у Икарбус и ФАП. Саша Радуловић је након тога отворено рекао да је на састанку Александра Вучића, Синише Малог, министара финансија и привреде и саветника са директором Мерцедеса, искључиво било речи о куповини Мерцедесових шасија.

„Оно што је недвосмислено речено на том састанку је да Мерцедес није заинтересован за инвестирање у Србији. Ни за инвестицију, ни за приватизацију било које фирме у Србији, па самим тим ни Икарбуса ни ФАП-а“, нагласио је Радуловић.

Преносимо Вам део чланка Привредног прегледа: Ови људи праве српски Мерцедес, од 5. марта, у којем директор Икарбуса говори о куповини шасија.

Самоходна „Мерцедесова“ шасија, која је у српској јавности постала предмет полемике након што је бивши министар привреде Саша Радуловић изјавио да је реч о простој купопродаји, а не о инвестицији, стигла је у „Икарбус“ пре око два месеца и директор фабрике Александар Вићентић напомиње да су, на изненађење и самих немачких стручњака, успели посао да заврше у року. На питање о каквој је тачно сарадњи реч са немачким гигантом, први човек земунске компаније објашњава да је тачно да су шасију купили, и напомиње да је реч о пословно техничкој сарадњи започетој пре седам месеци, што значи да ће се у погонима „Икарбуса“ на „Мерцедесовој“ шасији правити све врсте најсавременијих аутобуса и комби возила. „Стручњаци „Мерцедеса“ боравили су код нас у протекла четири и по месеца и оценили да су инжењери и радници прошли успешно све процене и да смо способни да радимо заједно са њима“. Вићентић није желео да да прецизан одговор на питање колико је „Икарбус“ уложио у сарадњу са „Мерцедесом“. Са друге стране, како каже, „Мерцедес“ у цео посао улаже технологију и знаје, школоваће кадрове „Икарбуса“ у свом наставном центру у Крњешевцима, који је заправо њихов највећи регионални центар, контролисаће квалитет израде, али и укупно пословање фабрике.

Доста је било

Коментари

Кликни овде да поставиш коментар

  • Mazanje ociju i fabrika botova.

    Prica ide tako da postoje dve vrste parazita, medijski i partijski.

    Sve ih drzi PPV, ali i svi pre njega, a imam utisak da ce i svi posle njega. Dosta je bilo!

  • Molim nekoga zaduzenog za medije u novoj grupi gradjana DOSTA JE BILO da poseti Ivanjicu ,firmu Ristic gde se vec 14 godina prave mini autobusi na Mercedesovim sasijama , i izvoze u EU zavrseni oko 85%,i to prikazu na tv kad RTS bude morao da pozove Sasu Radulovica zbog zakona.Takodje mozete da zaustavite nekoliko minibusa Sprintera od onih pedesetak koji se voze po Beogradu vec 7/8 godina i koji su takodje uradjeni u Ivanjici ili N.Sadu i imaju Mercedesov znak i dozvolu za prodaju a prodavani su preko Mercedesa Srbija . To je nacin da se ismeje mediski tim neznalica u kabinetu PPVa koji mu svojom nekometencijom prave medvedje usuge. I Ikarbus i Neobus su pred bombardovanje blisko saradjivali sa mercedesom i napravili 10-15 autobusa na orginal sasijama koji se i danas voze po Srbiji.