Industrija Saopštenje

Direktor Ikarbusa: "Šasije jesu kupljene"

Javnost u Srbiji je bila obmanuta od strane kabineta prvog potpredsednika Vlade, kada je plasirana neistinita vest o dolasku Mercedesa u Srbiju i njegovim investicijama u Ikarbus i FAP. Saša Radulović je nakon toga otvoreno rekao da je na sastanku Aleksandra Vučića, Siniše Malog, ministara finansija i privrede i savetnika sa direktorom Mercedesa, isključivo bilo reči o kupovini Mercedesovih šasija.

Direktor Ikarbusa je danas potvrdio navode Saše Radulovića o kupovini šasija za nove autobuse.

Javnost u Srbiji je bila obmanuta od strane kabineta prvog potpredsednika Vlade, kada je plasirana neistinita vest o dolasku Mercedesa u Srbiju i njegovim investicijama u Ikarbus i FAP. Saša Radulović je nakon toga otvoreno rekao da je na sastanku Aleksandra Vučića, Siniše Malog, ministara finansija i privrede i savetnika sa direktorom Mercedesa, isključivo bilo reči o kupovini Mercedesovih šasija.

„Ono što je nedvosmisleno rečeno na tom sastanku je da Mercedes nije zainteresovan za investiranje u Srbiji. Ni za investiciju, ni za privatizaciju bilo koje firme u Srbiji, pa samim tim ni Ikarbusa ni FAP-a“, naglasio je Radulović.

Prenosimo Vam deo članka Privrednog pregleda: Ovi ljudi prave srpski Mercedes, od 5. marta, u kojem direktor Ikarbusa govori o kupovini šasija.

Samohodna „Mercedesova“ šasija, koja je u srpskoj javnosti postala predmet polemike nakon što je bivši ministar privrede Saša Radulović izjavio da je reč o prostoj kupoprodaji, a ne o investiciji, stigla je u „Ikarbus“ pre oko dva meseca i direktor fabrike Aleksandar Vićentić napominje da su, na iznenađenje i samih nemačkih stručnjaka, uspeli posao da završe u roku. Na pitanje o kakvoj je tačno saradnji reč sa nemačkim gigantom, prvi čovek zemunske kompanije objašnjava da je tačno da su šasiju kupili, i napominje da je reč o poslovno tehničkoj saradnji započetoj pre sedam meseci, što znači da će se u pogonima „Ikarbusa“ na „Mercedesovoj“ šasiji praviti sve vrste najsavremenijih autobusa i kombi vozila. „Stručnjaci „Mercedesa“ boravili su kod nas u protekla četiri i po meseca i ocenili da su inženjeri i radnici prošli uspešno sve procene i da smo sposobni da radimo zajedno sa njima“. Vićentić nije želeo da da precizan odgovor na pitanje koliko je „Ikarbus“ uložio u saradnju sa „Mercedesom“. Sa druge strane, kako kaže, „Mercedes“ u ceo posao ulaže tehnologiju i znaje, školovaće kadrove „Ikarbusa“ u svom nastavnom centru u Krnješevcima, koji je zapravo njihov najveći regionalni centar, kontrolisaće kvalitet izrade, ali i ukupno poslovanje fabrike.

Dosta je bilo

Dosta je bilo

Komentari

Klikni ovde da postaviš komentar

  • Mazanje ociju i fabrika botova.

    Prica ide tako da postoje dve vrste parazita, medijski i partijski.

    Sve ih drzi PPV, ali i svi pre njega, a imam utisak da ce i svi posle njega. Dosta je bilo!

  • Molim nekoga zaduzenog za medije u novoj grupi gradjana DOSTA JE BILO da poseti Ivanjicu ,firmu Ristic gde se vec 14 godina prave mini autobusi na Mercedesovim sasijama , i izvoze u EU zavrseni oko 85%,i to prikazu na tv kad RTS bude morao da pozove Sasu Radulovica zbog zakona.Takodje mozete da zaustavite nekoliko minibusa Sprintera od onih pedesetak koji se voze po Beogradu vec 7/8 godina i koji su takodje uradjeni u Ivanjici ili N.Sadu i imaju Mercedesov znak i dozvolu za prodaju a prodavani su preko Mercedesa Srbija . To je nacin da se ismeje mediski tim neznalica u kabinetu PPVa koji mu svojom nekometencijom prave medvedje usuge. I Ikarbus i Neobus su pred bombardovanje blisko saradjivali sa mercedesom i napravili 10-15 autobusa na orginal sasijama koji se i danas voze po Srbiji.