Vojvodina Saopštenje

Naprednjačka interpretacija čistke na RTV-u

Radio televizija Vojvodine je od maja pod političkim udarima i nedopustivom čistkom naprednjačke vlasti u Vojvodini. Iz informativnog programa televizije u roku od 24 sata smenjeno je čak 14 urednika i voditelja, pet televizijskih novinara je prebačeno sa televizije na radio, ukinute su tri značajne i gledane poličke emisije a protiv njihovih autora i novinara vodi se medijska hajka u tabloidima i stranačkim saopštenjima, 22 honorarca su otpuštena.

rtv

Hajka na profesionalne novinare se nastavlja, a svi koji su učestvovali u novinarskom protestu “Podrži RTV” pod pretnjom su da će nad njima biti sprovedena politička odmazda i da će biti otpušteni.

Komesarska čistka je sprovedena tako što autorima emisija i novinarima nisu produženi ugovori.

Gradski odbor SNS Novog Sada bahato se, u jučerašnjem saopštenju, obračunava lažima i sa novinarima i sa pokretom Dosta je bilo. Prizemni argument da “nijedan novinar ili urednik u stalnom radnom odnosu” nije dobio otkaz ne menja činjenicu da sad na ta upražnjena mesta, sa kojih “nisu otpušteni” novinari, dovode kadar koji nije obučen jer je do tada čitao vremensku prognozu ili se nikad nije bavio novinarstvom.

Najoštrije osuđujemo naprednjačke obračune sa novinarima i manipulacije javnim mnjenjem kojima se SNS služi o trošku svih građana. Takozvane “nevladine”, a u stvari naprednjačke, nevladine organizacije koje su organizovale miting protiv novinara u Novom Sadu takođe se finansiraju budžetskim novcem. Savet za borbu protiv korupcije je u dva svoja izveštaja o

vlasničkoj strukturi i o uticaju na medije kroz oglašavanje upozorio da se stranačka kontrola medija takođe sprovodi budžetskim novcem.

Pokret se oštro suprotstavlja ovakvoj zloupotrebi novca svih građana koji je uperen protiv javnog interesa, protiv profesionalnog i nezavisnog novinarstva.

Vojvođanski odbor pokreta Dosta je bilo

DJB Vojvodina

DJB Vojvodina

Komentariši

Klikni ovde da postaviš komentar