Медији Саопштењe

Отворено писмо РТС-у

Поштовани генерални директоре,
главни уредниче
и остали уредници,

Одговорни сте за мрак, цензуру, једноумље и недостатак дијалога који су данас заштитни знак Србије. У емисијама РТС-а од завршетка априлских избора прошле године ни у једној емисији није гостовао нико из најјаче опозиционе политичке организације Доста је било. Власт се, то нам је познато, највише плаши ДЈБ, али власт није власник РТС-а, а директори, уредници и новинари РТС-а не би смели да раде како им диктира лични страх од власти него по професионалним и етичким стандардима. Нема ниједног професионалног правила којим би се могла објаснити чињеница да грађани Србије нису имали прилику да девет месеци чују председника покрета Доста је било.

Будући да се представљате као медијски сервис свих грађана Србије, грађана који су гласали за покрет Доста је било, али и оних који захваљујући вашем ћутању никада нису чули за нас, а дужни сте да им дате шансу да буду информисани, будући да се ваше политичко-информативне и дебатне емисије рекламирају као “озбиљан дијалог” супротстављених ставова и као емисије које “отварају све теме важне за Србију и њене грађане” обавештавамо вас да вам стојимо на располагању и да смо спремни да вам помогнемо да испуните прокламоване циљеве објективног и информативног сервиса. Спремни смо да вам помогнемо да престанете да будете мегафон СНС-а.

Обавештавамо вас да је пре девет месеци покрет Доста је било остварио четврти изборни резултат у Србији, други најбољи у Београду, да је постао парламентарна странка и да вам на располагању стоји наших 16 посланика из Скупштине Србије од којих су многи међу највећим стручњацима у својим областима. Грађани имају право да их чују преко свог јавног сервиса.

Подсећамо да је током целе предизборне кампање о покрету Доста је било извештавано мање него о неким странкама које су добиле мање гласова него што је било потребно потписа за предају изборне листе. РТС се тиме обрукао, позивамо вас да се не брукате више. Примера ради, током једне предизборне недеље СНС је у информативним емисијама РТС-а (не рачунајући извештавање о премијеру и министрима) био заступљен са 3.828 секунди, коалиција СПС-ЈС 1.365 секунди, Доста је било 28 секунди, мање чак и од Заветника којима је посвећено 667 или Левице Србије 249 секунди. Такав цензорски тренд сте задржали до сада.

Зашто се систематски крије оно што има да саопшти најјача опозициона парламентарна снага и политичка опција која расте?

Јавни сервис грађана Србије је као најјачи и највећи национални медиј најодговорнији за чињеницу да данас нема објективног информисања. Новинарство на РТС-у свело се на полтронство према премијеру и владајућим структурама. Чињеница да не извештавате о ставовима Доста је било и да никога из покрета не зовете у ваше емисије говори да нема слободе за изношење критичких ставова, а самим тим ни основих услова за културу дијалога коју сте дужни да подржавате.

Очекујемо од вас да будете професионални, храбри, аналитични, да истражујете велику корупцију у којој се дави данашња Србија. Очекујемо од вас да будете поштени према грађанима који вас финансирају. Очекујемо од објавите ово отворено писмо и да нас позовете у емисије да говоримо.

Срдачан поздрав,
покрет Доста је било

ДЈБ Млади

ДЈБ Млади

Коментари

Кликни овде да поставиш коментар

  • Dobro ste uradili. Na žalost, mislim da će biti bez efekta. Neka ih, ali bi dobro bilo da bar mi kao građani znamo, da kada dođe do promene, nećemo više trpeti te neodgovorne “face” jer ih više neće biti. Neka plate za svoju neodgovornost ostajanjem bez posla. Onako pošteno, po zaslugama. Odgovorna, pravična vlast tako treba postupiti prema njima.

  • taj rts…
    oni su po meni jedni od najvecih krivaca za sva desavanja ’90-ih, secate se kakva je to propagandana masinerija bila, malo su se bili popravili par godina posle i onda opet po starom
    pa zar ne moze da se donese neki zakon koji ce ih zauvek sprecavati da budu poltroni stranaka na vlasti?
    ili je to nemoguce? moramo im verovati na rec da ce sledeci put biti bolji? ja se u to uopste ne razumem samo pitam onako laicki

  • Podržavam otvoreno piismo. Ne znam ostoji li još neka mogućnost da se RTS pritisne i prestane da bude deo izbrnog štaba SNSa? Kakva su iskustva sa javnim servisima u demokratskim društvima. Da li postoji neki zakonski mehanizam da se postigne otvorenost za sve političke opcije. Na primer, možda treba predložiti da direktor RTSa po zakonu bude obavezan da periodično u skupštini obrazloži srazmernu zastupljenost svih političkih opcija u programu.

  • Када схватите да ће се РТС сутра исто тако улизивати и вама, схватићете и да за тзв. „јавним сервисом“ не постоји никаква потреба у ери свеопштег протока информација. И зато у свој програм треба да убаците његово укидање. Тај новац би се могао искористити много паметније и моралније.

    • U normalnoj zemlji to je tako, ali zamislite situaciju da nova vlast ukine RTS a ostavi netaknut PINK, Kurir, Informer, Studio B, Tanjug i druge.

      Više mi se sviđa ideja da se po kratkom postupku otpuste Vučićevi poslušnici a da se zatim otpuste i oni koji se ulizuju novoj vlasti jer i to je neobjektivno i neprofesionalno novinarstvo. Ako je potrebno, doneti zakon po kome će RTS biti obavezan da bar jednom sedmično pravi emisiju u kojoj se sučeljavaju najugledniji novinari i predstavnici najjačih stranaka (po preciznim pravilima, bez monologa od sat vremena). Naravno, sloboda informisanja i govora ne može značiti da Vulin ili Dačić mogu da pričaju čiste laži i nebuloze kao sada.

    • Jedini pravi komentar koji sam pročitao ovde… Apsolutno se slažem sa Milošem jer jednom poltron uvek poltron… Apsolutno treba ukoniti RTS i naravno sa tim ogromnim novcem uraditi nešto što je potrebnije… Nažalost Srbija ima mnogo rupa za zatvaranje a koliko ih je svemoćni Supermen AV otvorio to ćemo tek saznati kad bude skinut sa vlasti i verujem da ćemo duboko biti zapanjeni šta je uradio od naše zemlje i našim novcem… Za DJB samo reči hvale i samo napred, oštro i sa podignutom glavom do pobede. DOSTA JE BILO!!!!

  • Ovo u čemu mi trenutno živimo je prava diktatura, gora nego što je bila devedesetih. Takođe mi je nejasno zašto ljudi ćute, Zašto oni koji se zbog svoje profesije često nalaze u medijima ne govore više o tome. Čak ni oni koji su devedesetih vikali na sav glas. Šta se dogodilo sa ovim narodom?

    • Kažu da je u Srbiji u 19 veku vlastodršcima bilo lakše kada im doušnici jave da se narod buni, nego kad stigne vest da “narod ćuti”. Jer to je bilo zatišje pred buru.

  • Podrska za pismo. Verujem vam i divim se do imbecilnosti zbog onoga sto radite. Ali ako i vi razocarate to je to, odo’ ja a i mnogi koji u vama vide spas. Samo to nemojte, i samo hrabro kao i do sada, bez kompromisa. Ne obazirite se na pojedine komentare po internetu na ovu ili onu odluku pokreta a uskoro i stranke. Ljudi koji glasaju za vas imaju mozak i razumeju sta radite, nema potrebe da se ista sminka. A probice se jednom i ta medijska blokada, ne moze ni to doveka. Kao i svaki diktator, i Vucic ce biti srusen iznutra. Okrenuce mu ledja misevi kad brod krene da tone, a utociste ni slucajno ne smeju ni u kakvom obliku da nadju kod vas 🙂

  • Треба инсистирати на праву да кад нешто плаћамо треба нешто заузврат и да добијемо.
    На РТС не објављују ни један коментар који критикује АВ,владу,министре и БУЉОшевића ! Чак и кад је коментар сасвим пристојан.
    За разлику од “Политике” .
    Дрскост достојна “Бастиље” !
    Гласаћу за ДЈБ између осталог и да ресетујемо “Новинаре” РТС-а ! Они су срамота ове државе .
    Поздрав за све у ДЈБ.

  • Postovani kad malo otopli pozovite ljude na jednu setnju do RTS. Tako je i milosevic vladao zahvaljujuci tv bastilji. Dok se mediji ne oslobode nema promene vlasti. Shvatite da je to od krucijalne vaznosti i pritisnite rts maksimalno. Mi njih placamo da sluze nama a ne mi njima.

  • Ljudi šta vam je ? Niste obavešteni. Mi smo okupirana zemlja. U RTS svaki dan dolazi na posao Englez- CENZOR. čiji je zadatak da cenzuriše vesti i program onako kako to okupatoru odgovara. A perjanice okupatora su gl. urednik Nenad LJ. Stefanović i Zoran Stanojević, propali novinar BBC-a. I sad vi očekujete da oni budu objektivni. Bože što ste naivni. Kakve medijske slobode kakvi bakrači. O čemu pričate ? Koji je okupator dozvolio slobodno informisanje ? Pa još ENGLEZ. To istorija ne poznaje. Kao da se tu nešto novinari pitaju. Ljudi se plaše otkaza ionako ih je višak preko 2.000 u RTS. Okupator je u dogovoru sa AV zaveo medijski mrak dok AV ne odradi prljavi izdajnički posao i ne uništi Srbiju. A kada to uradi onda će pobeći u London ili Dubai i uživati sa opljačkanum parama, a vi glupi Srbi se slikajte i kukajte. Identični članovi okupacione vlasti imaju kancelariju u svim institucijama i svakodnevno dolaze na posao u MUP, MO, NBS i td. Nije teško saznati njihova imena. Dakle, slažem se, pritisak na RTS preko neplaćanja takse, vidljivi protesti, ali prvo pokazati, imenovati i obavestiti narod da istera OKUPATORA- CENZORA ! Prvo to pa sve ostalo drugo. Pozdrav svim pristojnim ljudima !

    • Zašto petljate nacionalnost u to? Ako takav čovek uopšte postoji, on nije Englez nego neko ko ima prezime i ime i ko je spreman da na tako nedostojan način obavlja posao za Vučića. Zašto sve Engleze svojim komentarom stavljate u isti koš? Da li i nas Srbe stavljate u isti koš pa kažete da smo svi mi primitivni Vučićevi glasači?

    • Kada kazes Vi glupi Srbi, prvo trena da se zapitas ko si ti i sta si, zatim da vidis na kom portalu to kazes. Na ovom portalu sam procitao mnogo pametnih komentara, mnogih pametnih ljudi, a tvoj mi deluje najgluplji.

  • U vreme dok je bio direktor Studija , g. Dragan Kojadinović je uveo praksu da svaki gost na ovoj RTV stanici može biti zastupljen minutažom onoliko koliko njegova stranka ima procenata u skupštini. Drugim rečima, ako je gradski funkcioner, njegova stranka može imati toliko minuta koliko procenata ima poslanika u gradskoj skupštini. Isti slučaj je sa republičkim poslanikom i procentualnom zastupljenošću u epubličkoj skupštini. Taj princip je bio zastupljen i u izbornoj kampanji, sa izuzetkom zakupljenih termina, jer je Studio B bio komercijalna stanica u periodu 1990 – 15.2.1996. godine.
    Na žalost, danas nije tako. Ni u Studiju B ni u jednom elektronskom mediju u etru. Naročito ne u Studiju B i RTV Pinku. Da li direktori i glavni i odgovorni urednici imaju na umu da treba držati umerenu i reanu liniju prema svim parlamentarnim strankama i znaju li šta će biti ako se promeni vlast pa na čelo države dođe druga opcija? Imaju li oni šanse da zbog svojih prethodnih “zasluga” prežive kod novih vlasti, ili će poput nekih RTV stanica svoju “lojalnost” ka novoj vlasti iskupiti finansijskom potporom? Ne zaboravimo da smo imali takav slučaj.

    mr. Dušan P Marković, dipl.el.inž.
    član DJB

  • Zašto samo RTSu? Treba poslati otvoreno pismo svim televizijama koiji imaju nacionalnu frekvenciju. Nije bitno što su oni u privatnim rukama, data im je nacionalna frekvencija i to podrazumeva određenu odgovornost pre svega u informativnom programu. Takođe, treba prozvati sve značajnije pisane medije i reći im da su poslušnici Vučića. Čast Danasu i N1. Ako DJB ćuti i ne obrati se medijima koji nas drže u mraku, to znači da se slaže sa postojećim stanjem.

  • Слажем се са коментаром да се, уз овакав јавни сервис и ништа мање значајне тв станице са националном фреквенцијом, са Пинком као перјаницом, не могу добити скорашњи избори.
    У нашој земљи, а особито диљем унутрашњости, други Дневник РТС-а је још увек “закон”. А гледајући поменути, као и информативне емисије на другим тв станицама, опште познатим, добијам нападе гастритиса и превртања утробе.
    “Ваше право да знате све” је дословно “Наш начин да живите у ружичастој заблуди”.
    Пинк, као једно од најнесрећнијих и најогавнијих медијских зала данашњице, нажалост је омиљени медиј међ’ гласачима у којима СНС има највеће упориште-полуписменима, површнима, лаковернима и поводљивима.
    Да “ремизирам”, што би казао Шојић, непревазиђени прототип вишедеценијских политичара у нас: Истрајне и свакодневне мирне демонстрације пред РТС-ом, уз аргументоване пароле са концизним чињеницама.

  • Ne bih pisao u tom stilu. Tekst je mogao biti profesionalniji, kraći, ubojitiji. Posebno sa “profilnim” ciframa od početka vladavine Buljoševića, koga je pajtos, vlasnik Prve i B 92, ustupio vodji. Inače, Buljošević je čovek koji je više puta u svoje emisije pozvao u goste Vučića nego što je zvao svoju familiju kod sebe kući. Jednostavno, takav je čovek, karakter koji možete čitati sa njegovog lica. Sa vazelinom na rukama, to je poseban tip ljudi. Uostalom, pogledajte mu lice, ništa više. Sve piše. Ono što, medjutim, čudi, jesu pretpostavljeni efekti ovog pisma. Gde je objavljeno? Ovde? Ako ne zakupite prostor i ne objavite ga makar u jednom tiražnijem pisanom mediju, kao i da ga niste objavili…

  • Gospodine Bujosevic, da li vam je jasno da cete jednog dana odgovarati za zlocinacko udruzivanje u urusavanju drzave? Ako nemate profesionalno dostojanstvo da cestito obavljate svoju profesiju, sto je ocigledno, onda skupite hrabrost I podnesite ostavku

    • @ Toronto Da li je neko odgovarao za ratove u kojima “Srbija nije ucestvovala? Da li je neko odgovarao za nevidjenu inflaciju? Da li je neko odgovarao za 24 pljackaske privatizacije i 400.ooo radnika izbacenih na ulicu? Da li ce neko odgovarati za lazna obecanja o boljem zivotu u Srbiji? Naravno da nece, jer narod glasa kako mu “kazu” PINK i Informer, a “mnogo pametnima” je ispod casti da – izadju i glasaju. Pisu peticije, objavljuju im se “mnogo pametni” intervjui… To je Srbija danas.

  • Kakva pisma vi gospodo pisete i kome?Sami sebi!Bujosevicu,koji za vreme ubistva Zorana Djinjica sedi sa Jovicom Stanisicem ispija pice slusa UDBINE price!Pa to je isti onaj novinarski sljam koji se stvorio od 90-ih na ovamoNjima je Milomir Maric uzor,njima je on velicina!Koliko samo politicara trci kod ovog pajaca i klanja mu se i velica ga za velikog novinara koji sve zna,svakoga poznaje…svim vlastima ponizno sluzi…ovoj najvise!To su novinari danasnjice…sta je sa novinarima B92…Suzana Trninic,Brankica Stankovic…Veran Matic..xaxaxa…ne cuju se o ovoj vlasti!Ova im godi cini mi se!Petar Lukovic..covek se odusevio ovom vlascu…kada bi mogli svi bi se za malo novca prodali!Malo onih casnih vec odavno pisu takodje malom broju ljudi koji to citaju…mislim na Danas,Nin,Vreme…Pescanik!Gleda se N1…you tube…samo!To je 15% maksimum…ostali citaju Kurir,Blic,informer..gledaju Rts,Rtv…B92,Pink,Prvu i ostala djubrad od medija!Ostace jos dugo ovo jadno vreme prodanih dusa,podlih i iskvarenih ljudi spremnih da sluze svima…kako Vucicu danas,Nekome drugome sutra…i na kraju i samom Djavolu prekosutra!To je Srbija danas,puna korova…a korov trazi pogodno tlo…50% ovog stanovnistva vise voli korov od cveca…tako je to,bas sumorno..neka me neko ubedi u suprotno!Tuzna si Srbijo…slusas price o Evropi..Zapadu,a lazes samu sebe…sve u tebi lici i mirise na Tursku!Tursku…bolje nego Siriju!

    • I.j.kv., hoćete molim vas da ne pričate tako o Brankici Stanković koja i dlaje radi Insajder, koji se emituje na sajtu Insajdera i na N1. A to što vi to ne gledate ili to niste znali nije razlog da govorite neistinu. Ona više nije na B92 ne zato što je ona tako odlučila nego što su je odatle sklonili, ali to je nije sprečilo da nastavi da radi svoj posao isto kao i pre. Morala sam ovo da kažem jer ne podnosim da se neko neosnovano i nepravedno blati i pljuje a bez pravih informacija.

  • Pismo RTS-u je u redu.
    Da li ce se nesto promeniti?
    Naravno da nece, ili ako se AV “naljuti” dovesce na celo RTS-a jos poslusnije.
    Milosevic je imao “zlatno” pravilo vladanja koje je uspesno koristio:
    “Glas seljaka vredi koliko i glas profesora Univerziteta”.
    Posto seljaka vise skoro da i nema , sela su skoro prazna i u njima su stari ljudi koji zivotare. ulogu Milosevicevih seljaka i glasaca SNS i AV preuzeli su savremeni “seljaci”, glasaci AV – a to su gledaoci PINK-a i citaoci Informera.
    Mozda bi za DJB bilo korisnije da reaguje kratkim i jasnim tekstovima na svakodnevne ludosti, glupe izjave i postupke koje u panici “emituju” SNS i sateliti.
    Jasno je da AV nema nameru da razgovara sa politickim neistomisljenicima jer je kukavica i nema argumente za ono sto radi.
    AV je na “suceljavanju” sa Jelenom Milic, “pokazao” narodu da ako nece njega, dobice opoziciju koja je kao Jelena Milic.
    Manipulator, kako ga je ocenio Seselj, koji ga je politicki obrazovao.
    Uspesno koristi i pohvale koje dobija sa Zapada.
    Dragan Bujosevic je inteligentan i iskusan novinar, a nedostatak objektivnosti u politickom programu, “nadoknadjuje” dobrim emisijama iz razlicitih oblasti.

    • Samo me zanima koje su vam to dobre emisije iz različitih oblasti. Program RTS-a je sramota za jednu nacionalnu televiziju. Osim par dobrih stranih serija i ponekad ponekog stranog filma (ne mislim na američko komercijalno đubre), možda i par istorijskih emisija, na sva tri RTS kanala je program apsolutna katastrofa. Program iz kulture je potpuna katastrofa (reprize ne računam), takođe i treći kanal koji je blagi užas i ne može nikako da stekne prepoznatljivu formu, iako postoji već toliko godina, nego i dalje izgleda kao nekakva mućkalica od raznorodnih sadržaja i bez utvrđene televizijske šeme. To više liči na neku amatersku i eksperimentalnu televiziju. Da ne govorim o sramotnim sadržajima poput onog za novu godinu gde je nadoknađen sav kič i neukus koji je TOBOŽE proteran sa nacionalnog servisa. On je najbolji odraz ko zapravo vodi nacionalnu televiziju. Ne znam kako Bradića nije sramota da sedi tamo.

  • Ja bih dao otkaz i spasio dusu,tj cast,makar radio na trafici.Ne verujem da “zuti ” Bujke,kakvo ponizavanje od gazda a “zutih” nigde,ne bi bio situiran kao i pomenuti novinari,daleko su oni od trafike u kojoj nemas wc,uzgred.Nece im biti prijatno u ovom gradu,uskoro,gledacemo ih ko narodne izdajnike 1945,Uzmite se u pamet,poslednji je cas,ne sadite tikve sa djavolom zarad bednog i ponizavajuceg posla,necete ga dugo raditi.Dobronameran savet,i da se malo nasalim.Ja vam ne pretim,ja vas upozoravam,ha,ha.

  • Kontakitari ljude iz “Ne davimo Beograd”, svi zajedno pozvati gradjane, okupiti se i ispred RTS-a traziti da stite interese gradjana Srbije a ne partijske interese vlastodrzaca. Moze da se skupi 20000 ljudi kojima je muka partijske, medijske, birokratske i ostalih tiranija koje se finasiraju nasim novcem na nasu stetu. Ovo sta se desava sa institucijama u RS je mucno vise gledati. Pretvraju nas u roblje u sopstvenoj zemlji, zloupotrebama i podrskom nepismenih. Samo narod pred RTS i sve na sunce!

  • Najgori,ali NAJGORI,rade za RTS.Tako su bahati,nekulturni i,da kazem tako,netelecizicni(ruzni),da je to abnormalno.Neko jutro,na jednoj,delimicno,jutarnjoj emisiji RTS-a,gostovali su urednica jedne redakcije RTS-a,nezavisna novinarka,tek prispela iz Njujorka i dopisnim RTS-a iz Berlina.Ta urednica,koja je tu bila,dakle,kao gost,upadala je u rec nezavisnoj novinarki,koja je htela da prenese atmosferu iz Njujorka,pred inauguraciju Trampa,da sam,na kraju,promenio kanal.Ta urednica je toliko ostrasceno,besno,nevaspitano,branila Trampa,kao da joj je rodjeni brat.Pa tako ne mogu da se,javno,ponasaju ni spikeri,a kamo li urednici.To je znak,da je RTS postao nula od medija,bez ikakvih pristojnih kadrova,a traze da se placa pretplata.KOME?DOSTA terora javnog servisa i javnig,parazitskih,preduzeca i ustanova!

  • U potpunosti se slazem sa tekstom otvorenog pisma, izuzev “…грађани Србије нису имали прилику да девет месеци чују председника покрета Доста је било.” Naime, sami principi koje je postavio pokret DJB ima ugradjen elemenat protiv pretpostavke egzistiranja “VODJE” u upravljanju drzavom (za sada je ovo samo teritorija), pa treba i sam da ga se pridrzava. Kako pratim (sa simpatijama) aktivnosti DJB, a i izjasnio sam se za njih na izborima (i ako ostane sve ovako, ponovo cu), mislim da nama ne treba izdradnja novog VELIKOG VODJE (dosta smo ih imali) i kako i drugi u pokretu znaju da iznose stavove i komentare, molio bih da to tako i bude. U protivnom pokret ce poceti da lici na neke od poznatih. Hvala.

    • Poenta nije toliko u samom Saši Raduloviću koliko da NIKO iz DJB nije gostovao na televiziji sa nacionalnom frekvencijom od nastanka pa do danas. Dakle očigledno je da postoji nekakva “zabrana”. To u slučaju RTS-a ne sme da postoji jer je RTS televizija svih građana. Jedan deo građana je glasao za DJB i pošteno bi bilo da shodno tome bude i zastupljen u televizijskim terminima. Što se tiče vođe, logično je da predsednik neke stranke dobija najviše medijske pažnje.

  • Ana TV, N1 je slobodna televizija, na nju vlat nema uticaja, pa Brakica Stanković, može da emituje svoj I NSAJDER Ovde je reč o televizijama ,koje koriste Nacionalnu frekfenciju, njihova odgovornost je posbna, kao i odgovornost Te televizije bi trebale da služe narodu, a ne aktuelnom režimu.To su RTS, B92 , HEPI I PINK.

  • Stavljajući se u funkciju režima i odustajući od stručnog obavljanja svog posla, vezuju rok svoje službe za rok vladajuće garniture.
    Nebitno je ko vrši vlast!
    Time se ispunio, ne samo moralan uslov, da se danom pada vlasti, svim urednicima uruči otkaz! Ne zato što podržavaju ovu, ili onu opciju, već zato što ne rade svoj posao! Stiče se utisak da većina zaposlenih u RTS toga nije svesna, jer u ovoj zemlji nema odgovornosti.
    Mislim da je krajnje vreme, da ih neko upozna sa činjenicom da ne rade svoj posao i da će se promena sastojati isključivo u tome, što posle promene vlasti neće dobijati novac koji nisu zaradili! Ne počinje život promenom vlasti i ne može se to samo resetovati, pa hajde ponovo od nule.
    Dame i gospodo urednici, vi trošite nezarađen novac, koji je eto MOJ! Budite sigurni da ću naći i način i opciju da mi MOJ novac vratite!
    ALI BUDITE SIGURNI!

  • Strašno,samo je AV i njegova straka na svim televizijama,dosadili su bogu i narodu,kao ovi pre njih na čelu sa Tadićem, zato su i pali, biće zapamćenji samo po zlu,uništili i pokrali sve.

  • Istina je da je totalni medijski mrak u zemlji Srbiji!Jedan medijski servis kao sto je RTS mora zbog gradjana Srbije da otkriva sve zloupotrebe onih koji su na vlasti,da istiniti prenesu vesti kakve jesu i da ravnopravno nastupaju sve stranke koje su u parlamentu.Mi danas nemamo nikakve emisije na temu sudjeljavanja misljenja,i to traje jos od ukidanja utiska nedelje!Mislim da se vodja nazadnjaka odlucio na taj potez jer videli smo kako je samoproklomovani dr Nebojsa iz Beograda prosao kada se suocio sa Sasom Radulovicem.Jednostavno oni nemaju veze sa stvarnoscu totalno su nesposobni jedino sto znaju jeste da budu podguzne muve njihovom vodji!Ne sme jednostavno da bute TV duela,izborne kampanje su zato kratke a ne iz nekoh drugih razloga.Kada bi se ispostovao minimun minimuma nazadnjaci ne bi osvojili ni 10% na sledecim izborima iako su na vlasti.Zato su sve medijske emisije za opoziciju i one koji misle drugacije zabranjene.Dozvoljeno im je samo da na sva usta pricaju hvalospeve o svom vodji koji ce zuzvrat dati novac iz budzeta tj novac gradjana Srbije.Dosta je bilo!Gradjani Srbije su taoci onih 5-10% podguznih muva koji prelecu iz stranke u stranku i jos par % onih kojih te podguzne muve nateraju da glasaju za nazadnjake.Zato na ove izbore svi izadjite.Dajte priliku DJB da promeni kompletan sistem da nam se ne desavaju vise ovakve stvari!Da zivimo u uredjenoj drzavi,da imamo normalno sudstvo,tuzilastvo,zdravstvo,skolstvo…i na kraju postenog i sposobnog premijera.Moramo da krenemo dalje dosta smo bili taoci ovih nesposobnih sa kupljenim diplomama koji se obogate za jedan mandat.Oni za to moraju da odgovaraju.Zato moramo da promenimo sistem.zato glasajmo za DJB!