Mediji Saopštenje

Informer, Srpski Telegraf, Pink, Studio B nisu mediji

Informer, Srpski Telegraf, Pink, Studio B su propagandna glasila predsednika Vlade. Čak nisu ni propagandna glasila SNS-a, jer preko njih predsednik Vlade najprizemnijim rečinkom, grubim izmišljotinama sistematski napada i blati sve svoje političke protivnike, uključujući i one iz navodno njegovih redova. To što je korumpirana država dala ovim propagandnim glasilima licencu da se zovu mediji, ne znači da su time i postali mediji. Glavni preduslov da bi nešto bilo medij je posvećenost i ispunjavanje glavnog cilja – OBJEKTIVNOG INFORMISANJA JAVNOSTI.

Zbog toga Informer, Srpski Telegraf, Pink, Studio B, Teleprompter nisu mediji. Jer njihov cilj je propaganda, zbunjivanje i dezinformacija. Pokret “Dosta je bilo” je ovaj stav izneo pre više od godinu dana i tada je bio napadan od pojedinih profesionalnih novinara koji su osećali solidarnost sa kolegama koji su zbog egzistencijalnih razloga pristali da rade za ova propagandna glasila. Iako razumemo egzistencijalne probleme ljudi i saosećamo sa njima, sve dok rade u lažnim medijima oni su predstavnici propagande i nenovinari. Profesionalni novinari su i sami sada počeli da ih kvalifikuju kao nenovinare.

Zbog svakodnevnog kršenja etičkih i profesionalnih normi, konstantnog vođenja hajki, nipodaštavanja i upotrebe prostačkog jezika konačno su i novinari udruženi u “Podrži RTV”, kao i inicijativa „Ne da(vi)mo Beograd“ pozvali su na bojkot dnevnog lista Informer i označili ga kao “lažni medij”. Pozvali su na solidarnost sa ljudima kojima ovo “propagandno oružje vlasti” svakodnevno uništava živote i crta mete na čelu ukoliko se usude da se kritički osvrnu na rad vlasti ili postavljaju neugodna pitanja. Iz “Podrži RTV” zahtevaju da se napravi razlika između “novinara i nenovinara”, a “Informer je školski primer nenovinara”. Zaštitnik građana je istovremeno ocenio da je “propaganda okupirala medijski prostor Srbije i da javnu scenu ne muče loši mediji već propagandna sredstva koja se lažno predstavljaju da su mediji”.

Pre više od godinu dana napravili smo podelu na medije i nemedije i zatražili od profesionalnih udruženja i regulatornih tela da preduzmu mere da se zaustavi sve agresivnije pretvaranje medijskog prostora u propagandu vlasti, unižavanje i blaćenje političkih protivnika, novinara i svih koji se usude da kritikuju vlast. Ova vlast se ne održava toliko na lažima o tome kako dobro radi, koliko na blaćenju, kriminalizaciji i lažima o svima koji se ne plaše da govore slobodno. Glavni temelj ove autokratske vlasti, koja nema politiku osim laži i krađe, upravo su lažni mediji koji su, zahvaljujući finansiranju iz državne kase, razorili javni govor, pretvorili ga u psovke, primitivizam i blaćenje političkih protivnika. Vučić se održava na vlasti samo zahvaljujući tome.

Srodni linkovi

Podneto 16 tužbi protiv Vučića, Vulina, vlasnika i urednika medija

Da li premijer otvoreno preti ubistvima?

Čišćenje medijske kaljuge

Kampanja protiv DJB teška više od dva miliona evra

DJB Mladi

Komentari

Klikni ovde da postaviš komentar

  • Ali, mi sve to znamo. i nepotrebno trosimo energiju i vreme pricajuci jedni drugima. Tu energiju i vreme odavno smo poceli trositi pokazujuci i objasnjavajuci onima koji toga nisu svesni, na druge nacine, kada su nam vec mediji zatvoreni. Mi ovde u Sremu smo do sada bar u pola sremskih sela trebali odrzati tribine odgovarajuci na pitanja koja ljude interesuju, polemisati sa neistomisljenicima, da bi ljudi videli nas na delu i nas zive, da se uvere da postojimo, saslusati njihove nedace i dati im do znanja ko je neposredno odgovoran za njih. I tako bar jos jednom do pocetka kampanje i do samih izbora. Pa sigurno bi bar deset posto gradjana vise doslo do ispravnog zakljucka, nego na proslim izborima.

    • Poštovani Milovane,
      Slažem se sa Vašim mišljenjem u celini. Veliki sam simpatizer DJB-a, pratim ovaj sajt prilično redovno i prokomentarišem ponešto, kada imam šta smisleno da prozborim.
      Nas 20-ak, koji se u ovim komentarima srećemo i razmenjujemo utiske i mišljenja, svi već sve znamo, sve nam je jasno i nemamo većih dilema u pogledu svega što se ovde da saznati/otkriti/pročitati.
      Međutim, ovo je više nego uzak i nepromenljivo isti krug ljudi. Neophodno je, obzirom na relativnu nepoznatost Pokreta, zahuktati kampanju po unutrašnjosti. Lično mislim da je to trebalo mnogo ranije učiniti.
      Primera radi, živim godinama u BG-u, ali sam rodom iz Pomoravlja. Često odlazim u zavičaj i verujte, minoran je procenat ljudi koji, recimo u mom Paraćinu, te obližnjim Ćupriji i Jagodini, zna makar jednu korisnu i važnu, istinitu stvar o DJB-u. Većina nikad nije ni čula, a ono malo što je čulo, povezuje Pokret sa nekim “američkim lopovom što je neke grdne pare tamo pokrao, te ‘vamo utekao bežeći od suda i poreske, pa bi sad i ovde malo da krade”.
      U kući imam tipičan primer-moji roditelji, iako visokoobrazovani ljudi, o Pokretu niti išta znaju, niti ih i najmanje zanima da saznaju. Jer, to je generacija stasala na RTS-u. Moj otac bi radije propustio sopstvenu operaciju, nego’li “Dnevnik 2”.
      Srbija nije Beograd.
      Parlamentarni izbori se ne dobijaju u “krugu dvojke”.
      Isti se dobijaju upravo diljem Srbije, diljem manje urbanih i ruralnih sredina, u kojima živi armija redovnih i disciplinovanih glasača, ispranih mozgova i lišeni opcije da se informišu, a u dobroj meri i nezainteresovani za informisanje, mimo onoga što nudi “naše pravo da znamo sve”.
      Srdačan pozdrav svima.

  • Jedini nacin da pomenuti mediji /ali ne samo oni/ Informer, Srpski Telegraf, PINK i Studio B, prestanu da postoje kao glasila SNS /SRS/ vlasti je da biraci izadju na izbore i sa vlasti oteraju one koji daju lazna obecanja o boljem zivotu, koji nikako da pocne.
    Zaista jedini nacin.

  • Ne samo da su sramota za novinarstvo kao profesiju, nego su to i saučesnici u kriminalu i upropašćavanju ovo malo Srbije što je ostalo. Istovremeno sa botovima pune medijski prostor prostaklucima i lažima i pri tome su vrlo neinvetnivni. Po hiljadu puta smo čuli da je gospodin Radulović nekakav stečajni upravnik, da zaštitnik građana ima veliku platu i kuče, da su tviteraši hejteri a građani lenji i zahtevni. Dakle, pored svega pomenuti mediji i pripadajući botovi su i dosadni.
    Sa druge strane, u poređenju sa našim ministrima je Berluskoni nevin kao đakon. Ni helikopter, ni zemunski klan, ni plagijati, ni fantomke, ništa to njima nije zanimljivo. Mene bi, recimo, strašno zanimalo da znam poreklo para sa kojima je premijer otišao preko bare da podrži gđu Klinton i u čije ime je podršku dao. Ali te analize u medijima nema, i mi u dubokoj ilegali na tviteru i na prijateljskim okupljanjima računamo koliko su nas ovi ojadili.

    • Jelena, nije mi jasno zašto, svi na spisak grehova, ne stavljaju najveću svinjariju, a to je da brat huligan, ove karikature što vlada Srbijom, je na sred ulice napao policajce na službenoj dužnosti, i pogodite kome se sudi…policajcima.

  • Nesporna je ideja i nesporna su osnovna načela stranke DJB. Ali je sporna metodologija, način propagiranja ideja. U slovima mediskog mraka ne može se DJB osloniti samo na sajt na netu. Domet takvog širenja ideja stranke je veoma ograničen. Ne treba zaboraviti da Srbija imo oko 30% nepismenih. Gotovo isto toliko funkcionalno nepismenih. Svakodnevno internet koristi oko 30% potencijalnih birača. Među njma je bar polovina koji će glasati za DJB. To je nedovoljno za osvajanje vlasti na bilo kojim izborima.
    Ako želite ozbiljne rezultate na predstojećim izborima čelni ljudi stranke moraju da ,,prošetaju,, Srbijom u po dužini i po širini. Da održe tribine, prvo u većim gradovima zatim u manjim pa čak i u većim selima. Birači žele da VIDE i ČUJU one za koje će glasati. Živa reč je nezamenljiva. Tribinama će srtanka postaviti solidne temelje za razvoj stranačke infrastrukture. To je osnivanje opštinskih odbora koji će zatim pristupiti formiranju seoskih odbora. Odbori su neophodna podrška ne samo za širenje ideja stranke već i za učestvovanje na predstojećim izborima. Angažovanje kontrolora na izborima i sprečavanje izborne krađe. Dobro organizovana mreža odbora po Srbiji uliva poverenje potencijalnim biračima i doprinosi širenju ideja stranke. Ako DJB želi vlast u Srbiji mora pokazati biračima da ima sposobnost za preuzimanje odgovornosti. Ideja kao ideja je tek početak ,,priče,, Realizacia ideje je cilj. Cilj se ne može postići a da se cipele ne isprljaju u blatu Srbije.

  • O tim “medijima” niste morali ni da pišete, svi mi ovde znamo da je to najobičnije smeće, a i dobar deo građanstva. Mnogo su opasniji prikriveni “mediji”, kakvi su politika, novosti, b92, gde na vrlo perfidan način, rade to isto što i ovi toalet papiri.

  • Ako je glavni cilj medija objektivno informisanje javnosti onda nažalost pisaču saopštenja moram da srušim Sneška. Mediji koji objektivno informišu javnost ne postoje. Ne samo u Srbiji nego u bilo kojoj državi na planeti. Svaki medij je propagandno sredstvo onog ko ga finansira ili ga na neki drugi način kontroliše.
    Ovi pobrojani u naslovu imaju svog kontrolora. Takođe…N1, Danas, NIN i razni drugi KRIKovi i FRIKovi isto imaju svoje kontrolore. Jedino pitanje je ko tu dalje može da dobaci.
    Super su te floskule o objektivnosti, transparentnosti, menjanju sistema i štatijaznamštajoš ali ono…odrastite. Ili nađite boljeg kontrolora.

  • Nije u redu da prozivate tako paušalno, emisija „svet novca“ i „dijabetes dom“ su eksterne produkcije i bez obzira što se emituju na studiju b, nikakve veze nemaju sa gore navedenim kvaifikacijama.