Секретаријат за саобраћај Београда расписао је тендер за израду Студије оправданости изградње кружних токова на 133 постојећих раскрсница са предлогом локација и идејних решења. Студија се односи на неке велике раскрснице, попут Теразија и Призренске или Теразија и Трга Николе Пашића, потом Васе Чарапића и Француске, раскрснице код Вуковог споменика, Правног факултета и Београђанке (Краља Милана и Кнеза Милоша). За разлику од “пројеката” као што су Београд на води, Бус Плус фијаско, музичка фонтана на Славији или јарболи у најави, који су примери корупције, ово је прва одлука београдских власти која барем гледа у правом правцу.
Поред наведних локација, и Нови Београд, Земун, Зрењанински, Панчевачки и Обреновачки пут и многе друге саобраћајнице би значајно побољшале проточност увођењем кружних токова. Све веће саобраћајне гужве и непроходне улице, недостатак паркинг места и јавних гаража, мали број возила у ГСП-у, недовољна покривеност рубних насеља, живот у Београду чине све тежим. Кружни токови су у поређењу са семафорима много боље решење које повећава проточност саобраћаја, штеди гориво и мање загађују околину и тиме помажу унапређењу урбанистички запуштеном двомилионскомј граду који тапка у месту већ више деценија
У нашем плану у 20 тачака за Београд под бројем 14 стоји зацртано – решити акутне саобраћајне проблеме. Програм, у крупним цртама, налаже да се обнови саобраћајна инфраструктура, отвори јавна дебата о метроу, заврши заобилазница око Београда, планирају и изграде мостови, као и дугорочно решавање проблем паркирања у Београду.
Град Београд је увек био већи и дуговечнији од свих власти. Зато брига о њему и планирање живота у њему не сме никада да буде одређена краткорочним политичким циљем једне партије и идеологије. Кружни токови су непоходни Београду. Када добије поверење грађана Београда, Доста је било ће, без корупције, буразерских тендера и неквалитетних радова, потпуно транспарентно реализовати пројекат увођења кружних токова на све раскрснице у Београду где струка покаже да је то могуће и оправдано.
Београдски одбор “Доста је било”
Odluka o kružnim tokovima je prava. Sumnjam u njenu realizaciju, ali ovakve odluke i ne bi trebale da budu političke već urbanističke. Kružni tokovi su veoma potrebni od velikih do malih. Mnogi smatraju kružnim tokovima samo one ogromne na Novom Beogradu i Slaviji, a ustvari kružni tokovi su odlični i u manjim ulicama. Kako to izgleda može se videti u mnogim gradovima Evrope, a prvo mi pada na pamet Oslo. U Oslu imate neverovatan broj kružnih tokova i uglavnom su svi sa do dve trake (jedna za desno i pravo, druga za levo i nazad). Funkcioniše besprekorno i nisam mogao da se načudim kada sam video jednostavno rešenje koje eliminiše semafore i beskonačne gužve. Nadam se da ova odluka neće ostati samo jedno predizborno obećanje i nadam se da nova vlast ko god to bio makar ovo sprovede u delo jer bi uticalo na kvalitet života u svim segmentima.