Ми смо поднели, амандман којим хоћемо да уопште бришемо и цео закон, не само овај члан, зато што сматрамо да дуално образовање није адекватан образовани концепт, о томе смо причали и јуче.
Пре него што хоћете уопште да уведете дуално образовање, морате да направите корениту реформу нашег образовања и школовања. Ви сами долазите из приватног образовања, ја сам такође годинама радила у приватном образовању, мени су долазили из основних школа, чак и из неких централних београдских основних школа које важе за најбоље, деца која не знају да мисле. Ви њих када питате у школи – шта ти, на пример, мислиш о нечему? Они вас гледају и кажу – нама то никад нико није рекао, нити нас је ико икада питао да треба да мислимо.
Подсетићу вас и на онај цитат Алберта Анштајна који каже – циљ образовања није учење чињеница, већ учење ученика да мисле. Тако да, пре него што уопште хоћете да спроведете дуално образовање, мислим да је првенствени циљ да ми научимо ученике да мисле, да направите корениту реформу која ће конкретне промене унети у наше образовање. Ово је као да запушавате брод који тоне. Ништа се неће овим постићи, само ћемо имати велику, дугорочну штету, и ми као друштво и генерације ђака који долазе после нас. Захваљујем се.
Коментариши