Beograd Politika Reagovanje Saobraćaj Saopštenje

Gasi se Glavna železnička stanica zbog Beograda na vodi

Predsednik Vučić ponovo je, zarad lične koristi, ustupio deo državnog suvereniteta “stranim investitorima”. Ovoga puta nestaće Glavna železnička stanica, mesto susreta najvažnijih železničkih koridora, bisera beogradske arhitekture, srpske istorije, emocija Beograđana i uspomena svih koji su ga posetili.

Za projekat Beograd na vodi, Vlada Srbije  poklonila je nazovi ”arapskim investitorima” preko 100 hektara najvrednijeg građevinskog zemljišta u Savskom amfiteatru čija je tržišna vrednost  preko milijardu evra.

Interes “Arapa” koji grade Beograd na vodi, a  čije ćemo ime saznati tek kada Vučić podari ime ovog nepoznatog stranog investora nekoj školi ili ulici u Beogradu, poslao je buduće putnike na Prokop (u rupu), više puta otvaranu, ali nikada do kraja uređenu stanicu.

Bez mesta za odmor, bez restorana, prodavnice ili pekare sigurno će biti oaza putnicima koji čekaju javni prevoz ka drugim delovima grada, kojeg gotovo da nema. Premeštanjem Glavne železničke stanice u Prokop, Glavna autobuska stanica koja se i dalje nalazi u centru, postaje nedostupna i daleka.  Sa velikim nestrpljenjem očekujemo predsednika Vučića da nam ličnim primerom pokaže kako da pronađemo benefite nove stanice.

Glavna železnička stanica u Beogradu izgrađena je 1884. godine, kada i prva železnička pruga u Srbiji, od Beograda do Niša. Prvi voz sa ove stanice krenuo je ka Zemunu uz dvorske počasti, 1. septembra 1884. godine u 15 sati, a prvi putnici bili su kralj Milan, kraljica Natalija i prestolonaslednik Aleksandar Obrenović, na putu ka Beču.

 

Dosta je bilo

Komentari

Klikni ovde da postaviš komentar

  • Neverovatno sa kakvo lakoćom taj uljez krčmi srpska blaga ali još neverovatnije da građani Srbije, pre svega Srbi(janci) ne vide šta im radi sa dedovinom! To što nije uspelo njihovim pradedovima u austrijanskim uniformama uspelo je potomcima u partizanskim, da okupiraju Beograd i podare ga svojim unucima koji nemaju nikakvu empatiju do Srbije i vide je samo kao ratni plen. Tako se i ponašaju. Da vam ih ne nabrajam ali njih “krem” je ranije bio Tito i UDBA pa Milošević a sada Vučić sa bandom koju je doveo na vlast a koju mu je trasirao osuđeni ratni zločinac Šešelj dok mu je nosio gajbe piva, Tu su još Rističevići, Martinovići, Atlagići, Mihalovićke, Radete, Mirčići, …… Jes da smo Srbi i braća ali zašto to svoje srbovanje ne upražnjavaju tamo odakle su pobegli. Aman Srbi, Šumadinci, Moravci, Krajinci, Vranjanci dali su vam pretke na kolce nabijali i decu u janičare odvodili, bune podizali pa da danas kao ovce čekate u red da vas, sada ne samo vunu nego i kožu skidaju?

    • I!? Svuda u velikim gradovima železničke stanice su u užem centru grada. Ta stanica u Beogradu je istorija zemlje, ona je zbog svoje namene dragocen svedok istorije. Ona je zaštićeni spomenik kulture od izuzetnog značaja a taj status je dobila osim svojih arhtektonskih i stilskih vrednosti, najviše zbog svoje namene i statusa! Ne postoji nijedan urbanistički ni bilo koji drugi razlog da se ona zatvori osim naravno mutnog i skrivenog uzurpiranja javnog zemljišta Beograda i Srbije tj.i svih nas, zarad potreba navodno arapskih investitora a zapravo ko zna koga od “naših” investitora.