Привреда Саопштењe

Aeродром Никола Тесла у минусу због Ер Србије

Ер Србија уопште не плаћа услуге Аеродрому Никола Тесла. Из финансијског извештаја који је Аеродром објавио види се да Ер Србија није платила услуге за првих 9 месеци ове године и да је дужна преко 2 милијарде динара. Аеродром их је регистровао као ненаплативе и због тога завршио трећи квартал у губитку.

 


Foto: o. radosevic

 

Ер Србија није платила ни услуге у периоду од 01.10.2014. до 31.12.2014.г. у износу од 514 милиона динара, које су већ раније означене као ненаплативе и за њих извршена исправка вредности.

Очигледно је да премијер сакрива катастрофалне резултате Ер Србије преко леђа буџета, џепова грађана и Аеродрома. Подсећамо да је Ер Србија (ЈАТ под новим именом) у 2014.години направила пословни губитак (продаја карата умањена за трошкове) од 75 милиона евра што је најгори пословни резултат у историји ЈАТ-а. Да је од државе Србије Ер Србија у 2014.години добила поклон (субвенцију) од 71 милион евра и да је уз помоћ ње и додатних отписа дугова Ер Србија приказала нето добит од 2,7 милиона евра. Сада видимо да Ер Србија више не плаћа ни услуге Аеродрому и да тако премијер припрема да објави још један “одличан” резултат Ер Србије у 2015.години.

Аеродром бележи и пад летова и пад прихода од свих других авио компанија, укључујући и пад летова чартер компанија. Грађани имају све мање избора и скупље авионске карте.

Позивамо премијера по ко зна који пут да изађе на јавни дуел са Сашом Радуловићем и покаже и њему и грађанима Србије како се читају финансијски извештаји. И да не заборави дете из четвртог разреда основне школе.

 

Из кварталног извештаја:

Aerodrom_Er Srbija_Ispravka vrednosti

Aerodrom_Er Srbija_Ispavka vrednosti 2

 

Комплетан квартални извештај можете погледати на сајту Белех-а овде.

[display-posts tag=”Аеродром” wrapper=”ul” include_date=”true”]

 

Доста је било

Коментари

Кликни овде да поставиш коментар

  • Najsmesnjije je mahanje profitom apartmanovog managementa skupa sa sega megadens direktorcicima i bitangicama preduzeca koja imaju monopol, takva glupost ce uskoro i da se prosiri na profit poreske uprave i prinudnih izvrsitelja.

  • Covek lupeta ko maksim,kao prvo aerodrom nije bio u minusu ni za vreme sankcija a kamoli sada.kao drugo ni bivsi JAT nikada nista nije placao aerodromu vec se samo na kraju godine otpisu dugovi,kao trece prosla godina je bila rekordna po broju putnika u istoriji aerodroma,kao cetvrto i najveci retard zna da zimi opadaju carter letovi jer su oni rezervisani za vandredne letove ka letovalistima,kao peto Etihat je treca kompanija u svetu posle Kvantasa i Novozelandske kompanije i nece dozvoliti sebi luksuz da ih neko proziva za sicu a ljudi kupili i ALITALIJU i ERBERLIN koji su giganti pa im nije ispod casti da se priklone vecem i jacem samo mi nesto palamudimo i zato jesmu tu gde i jesmo

    • Baki, jedi taj sendvič, a da ti ne presedne, zalij ga onim sokom. Mnogo si se jeftino prodao.Poštenim ljudima skidaju sa plate i penzije, koje su zaradili svojim radom, da bi ti tu laprdao. A za tvoju informaciju, menadžment Etihada baš ne zanima mnogo šta im je ispod časti, njih u prvom redu zanima PROFIT!

  • A pre par godina su nadigli toliku dreku, što je low-cost “Fly Niki”, ugovorom imao beneficiran status za korišćenje aerodroma “Nikola Tesla”, pa tražili raskid tog ugovora i plaćanje punog iznosa za usluge, te su se ovi povukli iz Srbije. Sad više nemamo jeftine letove za Beč i Austriju.