Privreda Saopštenje

Aerodrom Nikola Tesla u minusu zbog Er Srbije

Er Srbija uopšte ne plaća usluge Aerodromu Nikola Tesla. Iz finansijskog izveštaja koji je Aerodrom objavio vidi se da Er Srbija nije platila usluge za prvih 9 meseci ove godine i da je dužna preko 2 milijarde dinara. Aerodrom ih je registrovao kao nenaplative i zbog toga završio treći kvartal u gubitku.

 


Foto: o. radosevic

 

Er Srbija nije platila ni usluge u periodu od 01.10.2014. do 31.12.2014.g. u iznosu od 514 miliona dinara, koje su već ranije označene kao nenaplative i za njih izvršena ispravka vrednosti.

Očigledno je da premijer sakriva katastrofalne rezultate Er Srbije preko leđa budžeta, džepova građana i Aerodroma. Podsećamo da je Er Srbija (JAT pod novim imenom) u 2014.godini napravila poslovni gubitak (prodaja karata umanjena za troškove) od 75 miliona evra što je najgori poslovni rezultat u istoriji JAT-a. Da je od države Srbije Er Srbija u 2014.godini dobila poklon (subvenciju) od 71 milion evra i da je uz pomoć nje i dodatnih otpisa dugova Er Srbija prikazala neto dobit od 2,7 miliona evra. Sada vidimo da Er Srbija više ne plaća ni usluge Aerodromu i da tako premijer priprema da objavi još jedan “odličan” rezultat Er Srbije u 2015.godini.

Aerodrom beleži i pad letova i pad prihoda od svih drugih avio kompanija, uključujući i pad letova čarter kompanija. Građani imaju sve manje izbora i skuplje avionske karte.

Pozivamo premijera po ko zna koji put da izađe na javni duel sa Sašom Radulovićem i pokaže i njemu i građanima Srbije kako se čitaju finansijski izveštaji. I da ne zaboravi dete iz četvrtog razreda osnovne škole.

 

Iz kvartalnog izveštaja:

Aerodrom_Er Srbija_Ispravka vrednosti

Aerodrom_Er Srbija_Ispavka vrednosti 2

 

Kompletan kvartalni izveštaj možete pogledati na sajtu Beleh-a ovde.

[display-posts tag=”Aerodrom” wrapper=”ul” include_date=”true”]

 

Dosta je bilo

Komentari

Klikni ovde da postaviš komentar

  • Najsmesnjije je mahanje profitom apartmanovog managementa skupa sa sega megadens direktorcicima i bitangicama preduzeca koja imaju monopol, takva glupost ce uskoro i da se prosiri na profit poreske uprave i prinudnih izvrsitelja.

  • Covek lupeta ko maksim,kao prvo aerodrom nije bio u minusu ni za vreme sankcija a kamoli sada.kao drugo ni bivsi JAT nikada nista nije placao aerodromu vec se samo na kraju godine otpisu dugovi,kao trece prosla godina je bila rekordna po broju putnika u istoriji aerodroma,kao cetvrto i najveci retard zna da zimi opadaju carter letovi jer su oni rezervisani za vandredne letove ka letovalistima,kao peto Etihat je treca kompanija u svetu posle Kvantasa i Novozelandske kompanije i nece dozvoliti sebi luksuz da ih neko proziva za sicu a ljudi kupili i ALITALIJU i ERBERLIN koji su giganti pa im nije ispod casti da se priklone vecem i jacem samo mi nesto palamudimo i zato jesmu tu gde i jesmo

    • Baki, jedi taj sendvič, a da ti ne presedne, zalij ga onim sokom. Mnogo si se jeftino prodao.Poštenim ljudima skidaju sa plate i penzije, koje su zaradili svojim radom, da bi ti tu laprdao. A za tvoju informaciju, menadžment Etihada baš ne zanima mnogo šta im je ispod časti, njih u prvom redu zanima PROFIT!

  • Pitajte ih i posto placaju Etihadu odrzavanje, skolovanje posada, najam aviona, pilotske torbe itd.
    Tek TO je prava pljacka.

  • A pre par godina su nadigli toliku dreku, što je low-cost “Fly Niki”, ugovorom imao beneficiran status za korišćenje aerodroma “Nikola Tesla”, pa tražili raskid tog ugovora i plaćanje punog iznosa za usluge, te su se ovi povukli iz Srbije. Sad više nemamo jeftine letove za Beč i Austriju.