Медији Саопштењe

Економска цензура медија

Укидање оглашавања „Телекома“ у само једним дневним новинама и то од тренутка кад су почеле да критички пишу о власти, очигледан је пример цензуре и покушај да се угуши сваки вид јавне критике и слобода уређивања медија.

 

Telekom-Srbije

 

Званични подаци о оглашавању, које је изнео „Курир“, јасно показују да је државна компанија под контролом Владе Србије, супротно тржишним правилима и следећи очигледан политички налог, престала да се оглашава само у Куриру. Ово је пример како власт уређује медије, о чему је већ раније изнето пуно података у извештају Савета за борбу против корупције.

Такође је занимљиво да је у периоду од 1. новембра до 1. децембра највише огласа од свих новина добио Информер, чији је власник и уредник управо у том периоду ширио панику о непостојећем „државном удару“. Ово доказује да је ширење панике и узнемиравање јавности економски подржала Влада Србије и њен премијер и отвара веома озбиљно и забрињавајуће питање да ли је ширење панике био пројекат Владе и премијера.

 

TelekomOglasavanjeFoto: Kurir

 

Покрет „Доста је било – Саша Радуловић“ оштро осуђује притиске на све медије којима, кроз економске механизме, прибегава Влада Србије трошећи државни новац искључиво на своју пропаганду и на заштиту личних и пословних интереса појединаца из власти.

Новац којим располаже кабинет премијера и министарства, као и новац предузећа која су под контролом Владе, нетранспарентно и у огромним количинама троши се искључиво за контролисање медија и уцењивање свих који раде у јавним гласилима. Шокантан је податак Савета за борбу против корупције да је на пропаганду у последње три године бачено толико новца да се могао направити најмање један мост. Захтевамо да се престане са политиком арчења новца на пропаганду и злоупотребе буџета на увођење цензуре и гашење јавне критике.

 

Доста је било

Доста је било

Коментари

Кликни овде да поставиш коментар

  • Nije problem u Vucicevom rezimu koji ima “osmisljenu”, rafiniranu i prljavu ali uspesnu medijsku sluzbu, vec je problem sto je pokret Dosta Je Bilo nazalost nema.
    Nije zabranjeno i nemoralno da pronadjete sponzore koji podrzavaju i finansiraju Vasu borbu za bolju Srbiju. Bez stranih i domacih uticajnih ljudi koji se nece mesati u Vas rad i jasne ciljeve , a koji svima mogu doneti koristi a kako Vi nama govorite, nema rezultata. Ne treba da tezite na pocetku ka 5%ili nesto vise, to je greska, mi nismo demokratska zemlja vec treba tek da postanemo.
    Ako se ne pronadje jak spoljni politicki /finansijski “vetar u ledja” (jer od clanarine nema vajde), momentalnog proboja na sve dostupne medije, kao i makar delica revolucionog/evolucionog duha u tekstu programa jasnog za
    siroke narodne mase, pokret ce se nakon izvesnog vremena svesti na nivo kalimero-politike, gde se dosta kritikuje a nista se ne moze u praksi izmeniti. Za uspeh- sve ovo- Pod hitno !!

  • Informer je manji problem jer je neprekriven. Najvise oglasavanja zapravo ima Ringier Axel Springer (Blic + Alo + 24h). Oni su prikriveni jer glume objektivnost a zapravo svaki dan pricaju o trećem svetskom ratu u kojem Putin ima sve da pobedi.

  • Sve je ovo deja vu (vec vidjeno) jer smo gledali Curuviju i Ivana i znamo kako se sve zavrsilo, tako i gazda kome nose kumovi 2 milionceta sa apartmanom i segamegadens direktorcicima i bitangicama, sta cemo i sa onim nametom od 300 dinara sto ce da nam poskupe komunalije obzirom da i Novi Sad i Nis i Beograd ih redovno caste sa 500 dinara i taj monstruozni zakon o stambenim objektima koji bi se trebalo izmeniti posle majskih izbora 2016 vec na prvim sednicama parlamenta odmah posle promene.