Медији Саопштењe

Кампања против Радуловића тешка више од милион долара

Америчке пореске власти издале су документ који несумњиво потврђује да Саша Радуловић није дуговао порез ни 2000, ни 2002. године, како су то, на основу злонамерног текста из немачког државног медија, спиновали премијер и српски медији које премијер контролише. Кампања која је у првих десетак дана августа вођена на основу те лажи једна је од највећих оркестрираних кампања против опозиционог лидера и вредна је више од милион долара.

mediji Munk

У домаћим високотиражним медијима које предводе премијерове медијске песнице тв Пинк и Информер објављено је 311 прилога и текстова који су лажима дискредитовали Сашу Радуловића. Само на телевизији је било 40 прилога, предњачио је тв Пинк, а на интернет порталима је објављено 234 прилога о наводном “милионском”  пореском дугу. На то све треба додати и скупштински пренос и скупштинске извештаје у којима су премијер и његове партијске марионете на свако озбиљно питање о корупцији одговарали помињући “порески дуг”, али ту је много већа политичка него медијска цена и немогуће је извести новчану паралелу.

На основу званичних ценовника оглашавања који су доступни на сајтовима медија који су користили тему о лажном пореском дугу и на основу секунди и новинског простора посвећених дискредитацији Саше Радуловића и покрета Доста је било дошли смо до рачуна да је укупна цена медијске кампање износила 924.022 евра или 1.034.720,00 долара.

Од телевизијских станица доминирали су тв Пинк и РТВ Студио Б, прва са 67 минута о овој теми, а друга са 21 минутом. У штампаним медијима највише објава имали су Српски телеграф и Информер. Потпуно је несумњиво да је ово била кампања диригована из премијеровог пропагандног штаба.

Укупна вредност простора у штампаним медијима посвећеног лажним тврдњама била је  44.436 евра, вредност телевизијског времена – 678.780 евра, а објаве на интернет порталима вредне су 46.800 евра.  Цена медијске кампање вођене против Саше Радуловића износи 770.016 евра, а са ПДВ-ом 924.022 евра или 1.034.720,00 долара. Појединачна рачуница изгледа овако: За тв Пинк који своје време цени 150 евра за секунду, оних 67 минута блаћења Саше Радуловића кошта 603.000 евра. На Студију Б је цена секунде 15 евра, па је 21 минут о “доларском дугу” вредно 18.900 евра, а РТС је посветио два минута, цена секунде је 100 евра, па је “допринос” јавног сервиса премијеровој кампањи тешка 12.000 евра. Информер је “уложио” 15.650 евра, а Српски телеграф 5.500 евра.

Лажна прича о измишљеном пореском дугу није део информисања, свакако није у корист боље обавештености, а још мање је у интересу јавности да се оркестрирано објављују лажи о опозиционом лидеру. Ову кампању премијер није платио из свог џепа иако је вођена за његов рачун и по његовом налогу, али је јасно да је вођена о трошку грађана.

Покрет Доста је било ради на тужбама, тако да ће цена кампање за премијера и његове медије бити већа.

mediji-porez-kampanja

Ознаке
ДЈБ Млади

ДЈБ Млади

15
Оставите коментар

avatar
2500
8 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
13 Comment authors
SaleSalefgpmKontroLaZoan Milosavljevic Recent comment authors
најновији најстарији
ovozemaljka
Гост
ovozemaljka

Koja drskost: narod sam plaća svoje zaglupljivanje, svoju idiotsku zabavu, jer je kozi dao na čuvanje svoj zasad kupusa. Najbednije je što osećam (sigurno i drugi ljudi) nemoć. Kako se rešiti zlotvora? I promeniti zakone, da već jednom odgovaraju zli za zlodela!

fgpm
Гост
fgpm

@ ovozemaljka,
Dopada mi se Vaše PRAVO pitanje: „Kako se rešiti zlotvora“?
Prosto je neverovatno koliko je VEĆINA ovog naroda NEPROSVEĆENA!? A najveći neprijatelj čovekov je, ubeđen sam, NEZNANJE!
30 godina se, kao na seoskom vašaru sa ringišpilom, vrtI nekoliko desetina imena KORUMPIRANIH, NEZASITIH i PROKLETIH ZLOTVORA, kojI su dovelI našu kuću Srbiju na DNO SEPTIČKE JAME!!! Umesto da ih narod otera tamo gde im je i mesto i izabere nove, nekompromitivane ljude od struke, vrtimo se u čarobnom, USUD krugu. Neprosvećena jedinka voli VOĐU! Lepo je to opisao veliki satiričar Radoje Domanović…
Živim za dan kada će, konačno, pod pritiskom CIVILIZOVANIH ZEMALJA, skupština Srbije MORATI da donese ZAKON O POREKLU IMOVINE. A tada, iskreno se nadam, zlotvori će biti javno imenovani, oduzeta ukradena imovina a oni smešteni iza brave!? Ili sam ja prokleto naivan ili će u mojoj kući Srbiji konačno zaživeti VLADAVINA PRAVA?

Baki
Гост
Baki

Skoro se niste o jednoj ovako ozbiljnoj temi bavili na ovako neozbiljan nacin, da ne upotrebim neku grublju rec!!!

Sale
Гост
Sale

ljudi, to je sve nama jasno… neprofesionalnost i bahatost DW i tabloida. ono što nam nije jasno (kad kažem „nama“ mislim na sve dobronamerne ali skeptične ljude) je šta tačno onaj izvod iz IRS dokazuje? po meni, dokument dokazuje samo da čovek ne duguje novce za porez. međutim, dokument ne dokazuje tvrdnje djb, odnosno ne pobija tvrdnje DW (da je čovek pre dva meseca bio dužan milion+ dolara… ili bar 2005te godine).

dakle, ukoliko se ovo završi na varijanti tužbi za pomenutu neprofesionalnost i bahatost, bojim se da će vas zadesiti sudbina LDPa koji repove svog predsednika nisu precizno mogli da demantuju ljudima kao što sam ja.

iskreno se nadam da ćete uskoro izaći u javnost sa potpunim informacijama.

Srđan
Гост
Srđan

Hoćete da kažete da je Saša Radulović u međuvremenu platio milion dolara poreza?!

highshelfbooze
Гост
highshelfbooze

Interesantna su ova „dobronamerna“ i perfidna spinovanja. Mirišu na kuhinju iz koje dolaze. 🙂

Sale
Гост
Sale

hoću da kažem da sam lično očekivao penal i da sve bude kristalno jasno nakon objave. ovako, ostaje nejasno koliki je poreski dug čovek imao i kada ga je izmirio. naravno, jasno je samo na osnovu teksta dw da je sam po sebi zreo za tužbu, ali mene kao pristalicu DJB to ne interesuje previše. mene interesuje da li je radulović govorio istinu (u šta verujem).

dakle, što se tiče javnosti, tehnički nije pobijena ni jedna bitna tvrdnja dw-a (osim onih prizemnih), kao i sam san mateo dokument. to je ono što mi se ne sviđa i što nisam očekivao, a da li je to deo većeg plana djb ostaje da se vidi.

Sale
Гост
Sale

Pozdrav za imenjaka…

Ja vidim stvari na sledeći način: Saša Radulović, kao neko ko hoće da se bavi politikom na pošten način, ne bi smeo da beži od plaćanja poreza. Njega su napali da je upravo to uradio i on je dokazao da nije. Sve ostalo: kad je nastao poreski dug i kad je plaćen je njegova privatna stvar. Jel ima duga – nema – nema šta dalje da se priča.

Sale
Гост
Sale

takođe, pozdrav za imenjaka… u principu se slažem sa tobom, neprofesionalno i prizemno je napadnut, ima osnovu da tuži dw, a porez je platio i to bi trebalo da je to. meni bi, ipak, posle svega značilo da znam da li je saša govorio istinu kada je rekao da nije mogao ni da duguje toliko novca za porez kao i to da li ga je razvlačio godinama i plaćao penale. e, sad, zašto? evo glupe paralele: čoveka prizemno optuže za ubistvo, ispostavi se da nije to učinio, ali se tokom istrage utvrdi da je, recimo, svojevremeno obio neku trafiku. u tom slučaju, čovek dobija spor na sudu protiv neprofesionalnog medija, ali je i dalje čovek koji je obio trafiku i ne bih želeo da glasam za njega.

Marko
Гост
Marko

Radule razvaljuje

Brko
Гост
Brko

Samo emigracija!

Aleksandar
Гост
Aleksandar

Izvodi koje vi pokazujete su za 2000. i za 2002. godinu. Updada mi u oci da nedostaje za 2001, i za godine pre i posle. Da se razumemo, nisam glasao ni za Vucica ni za DJB ni za socialiste ili radikale u bilo kojoj verziji, ali ovakav pristup je potpuno neozbiljan.

Lepo „presavijte tabak“ pa tuzite sve koji su vas oklevetali, i dokazite lepo da ste u pravu. Sad racunate neke prosecne cene, a znate da Pink nije nista naplatio u novcu jer Mitrovic puno duguje Vucicu. Verovatno je isto i sa drugim medijima.

Zoan Milosavljevic
Гост
Zoan Milosavljevic

Pa, 2001 i 2002 se pominje jer se referise na clanak DW. Presek stanja je kumulativan.
Znaci zakljucno s 2002 je UKUPAN dug. Koji je nula. Ako procitamo sta pise DW:
dug za 2000 je $60000 a na kraju 2002 godine je $1,070 000. Znaci nema lazi, nema prevare.
DW je tvrdio da za taj period postoji gore navedeni dug. DW je tvrdio da je SR pobegao u Srbiju da
ne plati „poreski dug“ drzavi USA. Sad to ne tvrdi.

Bond008
Гост
Bond008

Blatoidi nije odgovarajuci termin za Vucicevu propagandnu masineriju jer deluje nekako blago.
FEKALOIDI je termin koji priblizno odgovara slici stanja njegovih medija.

KontroLa
Гост
KontroLa

Cemu ovaj clanak. Skupite sredstva za gostovanja na mediima i za tuzbe i krenite u akciju.