Након демократских промена у Кикинди, појавила се идеја за формирањем предузећа које би у својој надлежности имало делатност наплате паркирања. Све странке, које су до сада биле на власти у нашој локалној заједници после 2000. године, здушно су подржавале ову идеју, видећи у њој могућност сигурног прихода и страначког профита. Успут, ту би странке удомљавале своје партијске кадрове и на тај начин решавале питање страначког ангажовања. Без обзира, да ли је ово предузеће било јавно или пак приватно (уз пренете надлежности), увек је важило правило да се партије на власти отимају око овог колача.
Да ли је некад у Кикинди, било који функционер на власти, поставио питање оправданости постојања предузећа са оваквом наменом? Наравно да није, јер је оно само кап у мору проблема несистемског функционисања нашег друштва. Политичарима на власти, како на локалу, тако и читавој држави једини циљ је да када дођу на власт, запосле своје партијске колеге, рођаке и пријатеље.
Да ли је оправдано партијско запошљавање, односно да ли таква лица уопште имају потребна знања и звања за обављање неког посла?
Сувишно је говорити о оправданости измишљених радних места, непојављивања људи на послу или долазака на посао без радног учинка. ЈП Кикинда је само један од негативних примера партијске куге. Новинске странице су пуне прича како нпр. пилоти саветују директорицу ЈП Пошта Србија или ТВ водитељке ријалити програма вршљају по Министарству спољних послова. То је наша реалност.
Нажалост, и у Кикинди није другачије. На челу локалног ЈП Кикинда у чијој надлежности је делатност наплате паркирања, постављен је г-дин Данило Фурунџић. Човек није имао искуства у руковођењу паркинг службама, али је итекако лојалан локалној власти. Наметнут нам је директно из престонице, искључиво да би од грађана узимао харач.
Никад није јавно објаснио, зашто је отпуштао стручне људе, а запошљавао своје партијске војнике?
Колико тачно износе месечни или годишњи приходи од наплате паркирања у Кикинди и где је тај новац утрошен?
Једино видљиво улагање јесте трошак беле боје приликом повећања броја паркинг места на паркингу у Немањиној улици!!!
Паркинг места су толико сабијена, да слабији возачи имају велики проблем уласка и изласка на исти. Њихов циљ је био узети што више новца од грађана, да би оправдали поверење оних који су их ту довели. Већина радника овог предузећа су сваког дана све више незадовољни. Запошљавају се преко разних београдских агенција, раде за минималац, али под сталним притиском дисциплинске одговорности и отказа.
Кикинђани су били сведоци периода када је у граду функционисало слободно паркирање без наплате. Није било проблема приликом паркирања, а грађани нису г-дину Фурунџићу плаћали ништа. Увек је било слободних паркинг места и није се паркирало на зеленим површинама. Погледајте данас како су изроване приградске улице, јер суграђани просто више немају новца да плаћају глобу владајућој гарнитури.
Доласком на власт, покрет “Доста је било” обећава да ће међу првим корацима бити укидање наплате паркирања у Кикинди. Зауставимо праксу да нашим градом господаре Београђани, а да се сиромаше Кикинђани.
ИСТИНА ИХ БОЛИ, А МИ САМО ХОЋЕМО ОДГОВОРЕ!
Градски одбор “Доста је било” Кикинда
Коментариши