Јавна набавка новогодишње декорације у Зајечару добила је још један аспект.
Пингвин и један игло и „нека црева“ које је град Зајечар купио као новогодишњу декорацију за 2.229.400 без пдв- а понуђени су и од стране фирме ” SLED Doo ” из Београда .
Не би то било ништа необично а ни спорно да понуђена цена од стране “SLED Doo” за наведена добра из конкурсне документације није у динар иста као и цена коју је понудио други понуђач “KEEP LIGHT ” из Београда.
Осим идентичне цене ,скоро па је идентично и време пристизања понуда: “KEEP LIGHT “је понуду доставио 07.12. 2017. године у 7:35, а “SLED Doo” истог дана у ( цитирамо документацију ) 7:438 .
Понуде је било могуће доставити 07. 12. 2017. дана до 08:00 .
Обзиром да су понуде биле идентичне ,на основу чега је ” КEEP LIGHT “добио Уговор ?
Да ли се ради о критеријуму „дужег рока отплате“ , или се можда прибегло жребу између две понуде уколико су обе фирме понудиле исти рок за плаћање ?
Да ли је могуће да је „плен“ подељен, па је и “SLED Doo ” ипак добио део буџетског колача, обзиром да је Уговор о јавној набавци добара (електроматеријала за потребе одржавања јавне расвете ) између Града Зајечара и већ поменутe фирме “SLED Doo” “тежак” 777.969 без пдв – а закључен 20. 12. 2017., са роком важења до 31.12.2017.
Оно што је сигурно , јесте да је страдао буџет града и јавни новац , пре свега несврсисходном куповином новогодишњих украса од фирме “KEEP LIGHT ”
Сигурно је и да би повезаношћу понуда ове две фирме морале да се позабаве надлежне институције , које би у уређеним системима већ увелико истраживале овакве „случајности“.
Градски одбор „Доста је било“ Зајечар обратиће се надлежним органима и затражити да се испита спорна јавна набавка новогодишње декорације као и евентуална повезаност поменутих учесника и њихових понуда.
Зајечарски одбор “Доста је било”
Коментариши