Уместо да коначно реши проблем градског превоза који је лош и скуп, градска власт је смислила нови начин да замајава грађане.
Овога пута, грађани који користе градски превоз у зонама 1 и 2 плаћаће га свега један динар, и то у периоду од 15. августа до 15. септембра. Међутим, та цена важи само ако грађани плате Мастер платном картицом прислањањем на валидатор, док ће остали грађани који имају Бус плус картицу превоз плаћати по редовној цени од 89 динара.
Осим тога, ова јефтина понуда важи само средом и суботом наредних месец дана, што у збиру износи укупно 10 дана.
Тражимо од Горана Весића да одговори коме је компанија Мастер кард и колико платила ову кампању у градском превозу? Да ли је новац и овог пута завршио у Бус плусу уместо у Градском саобраћајном предузећу? Тражимо од Града Београда да објави уговор са Мастер кардом, осим ако није реч о још једном тајном уговору.
Акција ”карта за динар” показује да градска власт постаје мастер превара и да уопште не мари за чињеницу да се враћају 90-те са препуним аутобусима и да се поново чује ”ајмо средина”.
Решење за смањену продају карата и шверцовање нису акције са Мастер кардом, већ да се цена карте, како је то Доста је било предлагао, преполови.
Београђани не плаћају превоз јер је прескуп и лош. Цена месечне маркице за централне градске општине је 3.000 динара, док је цена за приградске општине преко 5.000 динара. Ово значи да просечно домаћинство за месечну карту треба просечно да издвоји скоро 10% прихода.
Доста је било ће, чим добијемо поверење грађана, реорганизовати комплетан систем јавног превоза, објавити тајни уговор за Бус плус и обрачунати се са корупцијом. Тако ћемо уштедети довољно да се ђаци и студенти возе бесплатно, а запослени ће плаћати маркице дупло мање него сада: 1.500 дин месечно у зонама 1 и 2, а 2.500 динара месечно у зонама 3. и 4.
Сва деца у основним и средњим школама и студенти ће добити слободан превоз о трошку буџета града. Цену њихових карата ће плаћати директно ГСП-у општине у којима њихова домаћинства имају пребивалиште.
Повезани текстови:
ДЈБ ће преполовити цену градског превоза, за ђаке и студенте ће бити бесплатан
Општински одбор ДЈБ Нови Београд
Oko ovoga se malo digla prašina na twitteru sa optužbom da DJB talibani možda i ne razumeju šta je promocija, marketing kampanja jednog provajdera. Bolje je bilo samo napisati pitanje da li Mastercard snosi punu cenu karte koja se na promociji naplaćuje jedan dinar, ili grad Beograd subvencioniše ovu kampanju odricanjem od dela prihoda od karata. I šta znači retoričko pitanje “Da li je novac završio u Busplusu umesto u Gradskom saobraćajnom preduzeću” kada se zna da Busplusu pripada ugovoreni jednocifreni procenat od prihoda od karata, koliki god da je promet, a sve ostalo se sliva u gradsku direkciju za javni prevoz, koja isplaćuje GSP kao i druge prevoznike. Ispašće da novobeogradski odbor ne zna ili ne razume kako funkcioniše sistem gradskog prevoza.
A siguran sam da je i iznos za koji je gradski prevoz eventualno zakinut u ovoj desetodnevnoj kampanji daleko manji od iznosa koji se ukrade na svakoj besmislenoj javnoj nabavci tipa prefarbavanje autobusa iz žutog u crveno. Iz čega može da sledi da novobeogradski odbor ima tendenciju da od drveća ne vidi šumu. Baš kao što u kampanji za beogradske izbore mnogi od Šapića nisu videli Malog i Vesića.
Sa pogrešnim izborom tema za koje se u saopštenjima uhvatite, kao da sami sebi osiguravate očajan rezultat.
Poštovani Stanislave, pozdrav od talibana.:) Beogradski odbor vrlo dobro razume kako funkcioniše prevoz. Nas ne interesuje promocija kartičara, već zašto prevoz ne radi, zašto je prljav, bez klime, a neko bukvalno zamajava poluinformisane građane da tobože sad imaju jeftiniji prevoz dva dana. Ako se sećate, naš predlog je bio duplo jeftinija cena karte kako bi svi plaćali, i zbog toga smo ukazali da je ovakva akcija samo zamajavanje građana. Što se tiče Bus Plusa, ne zna se, pošto je taj ugovor tajan i DJB stalno ponavlja da se taj ugovor objavi jer je to ugovor koji je nova vlast vrlo rado zadržala iako je obećavala da će ga objaviti. Dakle, to je najobičnija prevara od akcija, nedopustiva u trenutku kad se autobusi raspadaju, a vozači beže jer neće da rade za 40.000. Srdačan pozdrav.