Beograd Saobraćaj Saopštenje

Karta za dinar – Vesićev cirkus na točkovima

Umesto da konačno reši problem gradskog prevoza koji je loš i skup, gradska vlast je smislila novi način da zamajava građane.

Ovoga puta, građani koji koriste gradski prevoz u zonama 1 i 2 plaćaće ga svega jedan dinar, i to u periodu od 15. avgusta do 15. septembra. Međutim, ta cena važi samo ako građani plate Master platnom karticom prislanjanjem na validator, dok će ostali  građani koji imaju Bus plus karticu prevoz plaćati po redovnoj ceni od 89 dinara.

Osim toga, ova jeftina ponuda važi samo sredom i subotom narednih mesec dana, što u zbiru iznosi ukupno 10 dana.

Tražimo od Gorana Vesića da odgovori kome je kompanija Master kard i koliko platila ovu kampanju u gradskom prevozu? Da li je novac i ovog puta završio u Bus plusu umesto u Gradskom saobraćajnom preduzeću?  Tražimo od Grada Beograda da objavi ugovor sa Master kardom, osim ako nije reč o još jednom tajnom ugovoru.

Akcija ”karta za dinar” pokazuje da gradska vlast postaje master prevara i da uopšte ne mari za činjenicu da se vraćaju 90-te sa prepunim autobusima i da se ponovo čuje ”ajmo sredina”.

Rešenje za smanjenu prodaju karata i švercovanje nisu akcije sa Master kardom, već da se cena karte, kako je to Dosta je bilo predlagao, prepolovi.

Beograđani ne plaćaju prevoz jer je preskup i loš. Cena mesečne markice za centralne gradske opštine je 3.000 dinara, dok je cena za prigradske opštine preko 5.000 dinara. Ovo znači da prosečno domaćinstvo za mesečnu kartu treba prosečno da izdvoji skoro 10% prihoda.

Dosta je bilo će, čim dobijemo poverenje građana,  reorganizovati kompletan sistem javnog prevoza, objaviti tajni ugovor za Bus plus i obračunati se sa korupcijom. Tako ćemo uštedeti dovoljno da se đaci i studenti voze besplatno, a zaposleni će plaćati markice duplo manje nego sada:  1.500 din mesečno u zonama 1 i 2, a 2.500 dinara mesečno u zonama 3. i 4.

Sva deca u osnovnim i srednjim školama i studenti će dobiti slobodan prevoz o trošku budžeta grada. Cenu njihovih karata će plaćati direktno GSP-u opštine u kojima njihova domaćinstva imaju prebivalište.

 

Povezani tekstovi:

DJB će prepoloviti cenu gradskog prevoza, za đake i studente će biti besplatan

 

Opštinski odbor DJB Novi Beograd

Dosta je bilo

Komentari

Klikni ovde da postaviš komentar

  • Oko ovoga se malo digla prašina na twitteru sa optužbom da DJB talibani možda i ne razumeju šta je promocija, marketing kampanja jednog provajdera. Bolje je bilo samo napisati pitanje da li Mastercard snosi punu cenu karte koja se na promociji naplaćuje jedan dinar, ili grad Beograd subvencioniše ovu kampanju odricanjem od dela prihoda od karata. I šta znači retoričko pitanje “Da li je novac završio u Busplusu umesto u Gradskom saobraćajnom preduzeću” kada se zna da Busplusu pripada ugovoreni jednocifreni procenat od prihoda od karata, koliki god da je promet, a sve ostalo se sliva u gradsku direkciju za javni prevoz, koja isplaćuje GSP kao i druge prevoznike. Ispašće da novobeogradski odbor ne zna ili ne razume kako funkcioniše sistem gradskog prevoza.

    A siguran sam da je i iznos za koji je gradski prevoz eventualno zakinut u ovoj desetodnevnoj kampanji daleko manji od iznosa koji se ukrade na svakoj besmislenoj javnoj nabavci tipa prefarbavanje autobusa iz žutog u crveno. Iz čega može da sledi da novobeogradski odbor ima tendenciju da od drveća ne vidi šumu. Baš kao što u kampanji za beogradske izbore mnogi od Šapića nisu videli Malog i Vesića.
    Sa pogrešnim izborom tema za koje se u saopštenjima uhvatite, kao da sami sebi osiguravate očajan rezultat.

    • Poštovani Stanislave, pozdrav od talibana.:) Beogradski odbor vrlo dobro razume kako funkcioniše prevoz. Nas ne interesuje promocija kartičara, već zašto prevoz ne radi, zašto je prljav, bez klime, a neko bukvalno zamajava poluinformisane građane da tobože sad imaju jeftiniji prevoz dva dana. Ako se sećate, naš predlog je bio duplo jeftinija cena karte kako bi svi plaćali, i zbog toga smo ukazali da je ovakva akcija samo zamajavanje građana. Što se tiče Bus Plusa, ne zna se, pošto je taj ugovor tajan i DJB stalno ponavlja da se taj ugovor objavi jer je to ugovor koji je nova vlast vrlo rado zadržala iako je obećavala da će ga objaviti. Dakle, to je najobičnija prevara od akcija, nedopustiva u trenutku kad se autobusi raspadaju, a vozači beže jer neće da rade za 40.000. Srdačan pozdrav.