Медији Саопштењe

Још једна тужба за Ало

Дневни лист Ало и њихов уредник СНС су у данашњем нападу на ДЈБ прешли на потпуно измишљање “вести”. Редакција дневног листа Ало је очигледно, након промене власника, почела да извршава задатке које СНС тражи од њих без поговора. ДЈБ ће због тога покренути трећу тужбу против листа Ало у последњих годину дана. Тужбу ћемо поднети и против, на жалост, народног посланика Марјана Ристичевића.

Доста је било од раније упозорава да су многи дневни листови престали да буду медији и постали пропагандни билтени партије на власти и као такви само служе за блаћење политичких противника. Драго нам је што је овај наш став, и поред почетног отпора, постао општеприхваћен у друштву.

Пошто не могу да нам припишу ниједну аферу, СНС преко својих блатоида морају да измишљају, рециклирају једном већ измишљене и потрошене приче, које ни тада а ни сада немају никакву тежину. Пинк, Информер, Српски телеграф, Студио Б, и након промене властника и Ало одавно већ не могу да се назову новинама, већ су то пропагандни блатоиди у служби владајуће партије и људи око њих.

Начин на који редакција Ало извршава наредбе својих нових власника блиских властима говори о потпуном потонућу новинарске бранше у Србији и одсуству било какве етике ове и сличних редакција.

Ко би могао да поверује да посланици ДЈБ пре сваког скупштинског заседања обаве ритуал у коме се држе за руке и стану у круг, па тек после тога одлазе на заседња? Ово показује да је СНС потпуно изгубио компас и више не зна шта да каже о нама. Међутим, РТС и друге телевизије са националном фреквенцијом, као и локални медији, у оквиру дневног прелиставања штампе шире ове измишљене приче, дају им на тежини које немају и тиме потпуна лаж прелази у домен: ко зна, можда је истина, не би РТС извештавао о томе. Тако лаж из блатоида са релативно малим дневним тиражом буде пласирана свим грађанима Србије. Ово је главни инструмент владања у Србији већ деценијама, који је СНС преузео од претходне власти Тадићевог ДС-а, а овај од својих претходника.

Доста је било све овакве нападе тумачи као добар знак да говоримо и радимо управо оно што је потребно и да нас власт види као најозбиљнију претњу. Јер овакве измишљене приче, исповести бивших “чланова”, отворене лажi, подметања, извртања, полуистине не прате ниједну другу политичку опцију у Србији.

Правни тим Доста је било припремио је још једну тужбу против пропагандног блатоида Ало. На путу до правне државе, у којој слободни медији и новинари који познају етички кодекс раде свој посао не дозвољавајући да им неко други пише текстове, ово је само још једна степеница.

Повезани текстови:

Нећете веровати ко се држи за руке и лети на метли! (ФОТО/ВИДЕО)
АЛО – нови СНС блатоид
Како медији могу да сруше актуелни режим?

Доста је било

Доста је било

Оставите коментар

9 Коментарa на "Још једна тужба за Ало"

avatar
2500
Сортирајте по:   најновији | најстарији
Restart
Гост
Restart

Nije valjda i RTS preneo ovo? Ne mogu da verujem.
Mada, realno ne znaju baš svi šta uopšte znači stati u krug i držati se za ruke, mislim na one koji gledaju samo RTS, tako da blaćenje neće dati bog zna kakvog efekta.

Милан
Гост
Милан

Пуна подршка за ДЈБ!
Истрајте у свакој тужби на клевете и блаћења!
P. S.
Било би уочљивије и лакше за разумевање ако бисте за резоновање које желите да истакнете: „ко зна, можда је истина, не би РТС извештавао о томе“, ставили наводнике. Тада је порука јаснија да квази-новинари, уствари, желе да читаоце њихових јефтиних новина наведу на ту врсту закључивања. Овако, без наводника, није одмах јасно ко тако закључује (да ли Ви као аутор текста или већина читалаца поменутог блатоида).

Душан с Душановца
Гост
Душан с Душановца

Што се новинара АЛО тиче, БОЉЕ ЈЕ БИТИ МАЛО ГЛУП НЕГО МАЛО ПАМЕТАН! Редакција нека размисли, ако је уопште у стању да схвати! Народ који је изабрао ове чобане, сам је себе прогласио за овце.

Nenad b
Гост
Nenad b

DJB najzesce napada rezim. Zasto durgi cute? Bas zbog ovoga! Ako ih pogodis u istinu, osvanes na naslovnoj strani svih blatoida, a to nije dobro za neciju reputaciju kolko god citaoci znali da ti listovi ne prenose istinu.
Setimo se prosle kampanje… Jeremic je u finisu kampanje govorio „da hoce duel sa Vucice da bi mu u lice rekao cime mu se bavi brat“. Vucicevi eksperti za medije su pronasli resenje. Izasao je tamo neki lik koji je izjavio da je „Natasa Jeremic bos narko trzisa“. Jednostavo su majstori za izvrtanje cinjenica. Time sta god da je Jeremic posle toga izjavo za njegovog brata ne bi imalo tezinu. Sasa Radulovic je podneo tuzbu protiv brace Vucic ali je to proslo neopazene.
Jos jedna situacija, jedino je DJB trazio od SNS da podnesu izvestaj odakle im toliko novac za kampanju i dobili su naslovne strane u svim blatoidima.
Vidim da Ana Brnabic ponov aktuelizije temu borba protiv korupcije nadam se da ce je interesovati i iz kog kanala je clanovima SNS stizalo po 40.000 dinara na racun koji su potom upatili na racun stranke.

Дуле
Гост
Дуле

Једино што се не слажем је да Ало називате блатоидом, пошто је тај назив сувише благ, више ми на памет падају разни санитарни појмови који далеко боље описују најпогоднију сврху тих новина.

У сваком случају треба да буду кандидати за „Гад Недеље“.

dusann
Гост
dusann

Kako ne mogu da vam pripisu aferu, a afera Vracar, pa afera trosenja novca iz kampanje…?
No, pitanje je po kom osnovu mislite da tuzite dnevni list Alo? Kakav je epilog tuzbe protiv DW, nakon sto su obelodanili Radulovicev poreski dug?

Sale
Гост
Sale

Kakva afera Vračar? DJB nije hteo da uđe u prljavu koaliciju na Vračaru i to je to. Tu nema nikakve afere, sve čisto i poštno. A tek afera trošenja novca, odakle to dolazi? Na djb sajtu i agenciji za borbu protiv korupcije postoje izveštaji o trošenju novca za kampanju. Sve lepo piše. Ko ne veruje tim izveštajima i misli da je tu nešto lažirano, lepo pravac u policiju pa neka prijavi. Naravno i dokaze da ponese jer će mu tražiti. Dosta je više neosnovanog blaćenja.

dusann
Гост
dusann

Kakva afera Vracar, pa falsifikovanja GG!!?? Izvorne GG za Vracar je zastupnik izvesni Branko Klanscek i taj osnivacki akt je overen u I osnovnom sudu, a potom se javlja nova GG antidatumirana ciji je zastupnik neki Vojin Bilic i taj osnovacki akt je bez zavodnog broja overen u Opstini Savski venac. Mediji su pisali o tome i pokazivali razliku izmedju legitimne GG na cijem celu je taj Klanscek u odnosu na nelegitimnu na cijem celu je taj Bilic.
Upravo u tim izvestajima stoji da je novac za kampanju uplacivan na racune privatnih firmi fukcionera DJB, Radulovicevoj supruzi, Tatjani Macura, Branki Stamenkovic i Jasmini Nikolic. Zar je tebi normalno da clanstvo volontira i daje donacije dok funkcioneri zaradjuju!?
Vidis, tako je Radulovic prosle godine najvljivao tuzbom protiv DW za obelodanjivanje poreskog duga u SAD, a ni posle godinu dana ta tuzba nije podneta. Sta se iz tog da zakljuciti, osim da Radulovic preti praznom puskom kada preti tuzbama. Gore pomenuti Branko Klanscek je tuzio Radulovica, a kako iz medija zaznajem Radulovic izbegava da se pojavi na rocistu, zasto?

Sale
Гост
Sale

Ovo su sve gluposti, odnosno blato koje se baca na DJB kako bi se umanjio njihov značaj. Na izborima na Vračaru je DJB izašao sa sopstvenom listom, koja da nije bila ispravna ne bi bila priznata, a pošto jeste priznata onda je to jasna priča. GG koju zastupa Klanšček nema nikakve veze sa DJB osim po imenu i ta priča nije vredna pomena. Što se tiče kampanje i troškova u istoj, na sajtu DJB i na sajtu Agencija za borbu protiv korupcije postoje izveštaji gde se vidi kako je trošen novac za kampanju. Plaćane su razne firme a među njima i firme nekih ljudi koji su u DJB. DJB je pokret koji okuplja ljude koji imaju svoj biznis i radili su nešto u kampanji i plaćeni su pošteno. Tu nema nikakvih zavera i sve je urađeno po zakonu. Za tvoju informaciju, ne postoji politička organizacija koja se ne zasniva na volonterskom radu. To nigde ne postoji. Politika podrazumeva volonterizam. Ako ti misliš da je moguće platiti apsolutno SVE aktiviste u nekoj organizaciji onda se grdno varaš, to je prosto nemoguće. Plaćeni su oni koji su najviše bili angažovani i koji su morali da žrtvuju i svoj posao i svoje porodice za vreme kampanje (a i duže). Ljudi koje spominješ, a to je uže rukovodstvo pokreta, su bukvalno spavali u izbornom štabu jer se u to vreme radilo i po 20 sati na dan. Zato su i plaćeni. Pritom se priča o količini novca koji je u odnosu na SNS troškove smešno mali. A priče u fazonu „zašto je plaćen ovaj a nije onaj“ ostavi za malu decu. Svaka organizacija koja dobija novac na političku kampanju može taj novac da raspoređuje kako želi, odnosno kako misli da je najbolje za kampanju. Ako ti misliš da to nije dobro, niko ti ne brani da registruješ svoju organizaciju, pređeš cenzus i raspoređuješ novac kako TI želiš. Što se tiče DW i priče kako Radulović duguje milion dolara Amerima je presmešna. Pa da li neko veruje da je moguće otići iz Amerike, živeti u Srbiji 15 godina, biti ministar a da te niko ne pita za novac? Pa to su bezvezne priče. DW treba da se tuži zbog toga ali koliko sam čuo, Ameri ne daju tako jednostavno dokaze o poreskim dugovanjima, pogotovo posle toliko vremena i ako se ne živi tamo. Tako da je to moguće razlog što nema tužbe, ko će da se drnda oko gluposti. Ovo je naopaka država, umesto da neko dokaže da poreski dug postoji, ovde ispada da okrivljeni mora da se cima da dokaže da ne postoji. Pa ako postoji dug, što ga onda ne hapse? I ako imaš još neke blatoid-bisere, reci odma pa da završimo sa time, baš sam u elementu da pišem o glupostima.

wpDiscuz