Кампања

Јесте ли видели ову особу?

У оквиру председничке кампање Доста је било покренуо је герила кампању под називом “Нестао гласач” која ће бити спроведена у свим одборима у Србији.

Ова кампања има за циљ да подигне свест грађана о чињеници да ако на изборе не изађе довољан број гласача, Александар Вучић ће победити у првом кругу. Због тога је један од наших главних циљева скретање пажње на овај проблем и анимација и мотивација гласача да преузму ствари у своје руке изласком на биралишта 2. априла.

Велики број гласача апситнира већ годинама и не показује никакво интересовање за политичка дешавања која итекако утичу на животе свих градјана Србије, како нас који гласамо, тако и свих оних своју судбину препуштају другима одлуком да не изађу на изборе.

Кампања носи симболичан назив “Нестао гласач” и биће спроведена кроз три канала као што су интернет, посебно издање ДЈБ новина и плакати који ће бити главни канал ове кампање.

Плакати су замишљени у форми огласа којим се трага за несталом особом, као што су прави плакати који се лепе по бандерама са сликом нестале особе коју тражи породица. По узору на ове плакате, и наши плакати ће имати све елементе огласа којим се тражи нестала особа, осим што ће уместо слике нестале особе стајати силуета мушкарца или жене, који симболизују несталог гласача за којим сви трагамо.

Истина јесте да ће успех ових избора зависити од наше способности да пронађемо нестале гласаче, односно од наше вештине да анимирамо незаинтересовани део популације који ћемо из апстинената претворити у гласаче.

Доста је било

Коментари

Кликни овде да поставиш коментар

  • Djb bi analitički, kako to samo Djb ume, trebao da objasni kako nestaju glasači – ili – kako od glasača koji mi je nestao ( sa slike iznad) – ne vidim 600.000 nestalih glasača – za koje i ne želim da pitam – a ko su oni. Ima se još samo 10 dana do izbora. I sad odbrojavam, ko je veći, pa dobro, ne Bosanac, al kapric, recimo: onaj ko ne želi (iz bilo kog razloga, makar to bila i teeeška sujeta) da pita – a kome se to nisam obratio, ili onaj što od drveta (slika gore) ne vidi – šumu… Još više me čudi – Džasmin…

  • Ako izlaznost bude 53%,Vucic sa 15 stranaka uzima 50%,sto znaci da je izgubio drasticno biraca.Kada bi izaslo 60%,Vucic,bi osvojio 43% i imali bi drugi krug.Iztrzivanja kazu da ce biti izlaznost oko 53%,sto nije tacno,ja verujem da ce biti preko 60%.

  • Polako se slažu kockice slagalice.
    Po “istraživanjima” Vučić sada ima 50% podrške a opozicionari 42%. Razlika se ubrzano topi.
    I prema tim “istraživanjima” 45% birača još se nije opredelilo za koga će glasati.
    Kampanja SR i Belog je podigla potencijalnu izlaznost na 3.900.000.Potrebno je 4.100.000 za “sigurni” drugi krug.
    Napori se u tom pravcu čine i vrlo je dobro što je kampanja kratka jer se birači dovode u “top formu” tačno za finale a ne za predtakmičenje.
    Sa 4.100.000 razlika će biti u korist opozicionara + psihološki efekat. Zapravo on već deluje.