Kampanja

Jeste li videli ovu osobu?

U okviru predsedničke kampanje Dosta je bilo pokrenuo je gerila kampanju pod nazivom “Nestao glasač” koja će biti sprovedena u svim odborima u Srbiji.

Ova kampanja ima za cilj da podigne svest građana o činjenici da ako na izbore ne izađe dovoljan broj glasača, Aleksandar Vučić će pobediti u prvom krugu. Zbog toga je jedan od naših glavnih ciljeva skretanje pažnje na ovaj problem i animacija i motivacija glasača da preuzmu stvari u svoje ruke izlaskom na birališta 2. aprila.

Veliki broj glasača apsitnira već godinama i ne pokazuje nikakvo interesovanje za politička dešavanja koja itekako utiču na živote svih gradjana Srbije, kako nas koji glasamo, tako i svih onih svoju sudbinu prepuštaju drugima odlukom da ne izađu na izbore.

Kampanja nosi simboličan naziv “Nestao glasač” i biće sprovedena kroz tri kanala kao što su internet, posebno izdanje DJB novina i plakati koji će biti glavni kanal ove kampanje.

Plakati su zamišljeni u formi oglasa kojim se traga za nestalom osobom, kao što su pravi plakati koji se lepe po banderama sa slikom nestale osobe koju traži porodica. Po uzoru na ove plakate, i naši plakati će imati sve elemente oglasa kojim se traži nestala osoba, osim što će umesto slike nestale osobe stajati silueta muškarca ili žene, koji simbolizuju nestalog glasača za kojim svi tragamo.

Istina jeste da će uspeh ovih izbora zavisiti od naše sposobnosti da pronađemo nestale glasače, odnosno od naše veštine da animiramo nezainteresovani deo populacije koji ćemo iz apstinenata pretvoriti u glasače.

Dosta je bilo

Komentari

Klikni ovde da postaviš komentar

  • Djb bi analitički, kako to samo Djb ume, trebao da objasni kako nestaju glasači – ili – kako od glasača koji mi je nestao ( sa slike iznad) – ne vidim 600.000 nestalih glasača – za koje i ne želim da pitam – a ko su oni. Ima se još samo 10 dana do izbora. I sad odbrojavam, ko je veći, pa dobro, ne Bosanac, al kapric, recimo: onaj ko ne želi (iz bilo kog razloga, makar to bila i teeeška sujeta) da pita – a kome se to nisam obratio, ili onaj što od drveta (slika gore) ne vidi – šumu… Još više me čudi – Džasmin…

  • Ako izlaznost bude 53%,Vucic sa 15 stranaka uzima 50%,sto znaci da je izgubio drasticno biraca.Kada bi izaslo 60%,Vucic,bi osvojio 43% i imali bi drugi krug.Iztrzivanja kazu da ce biti izlaznost oko 53%,sto nije tacno,ja verujem da ce biti preko 60%.

  • Polako se slažu kockice slagalice.
    Po “istraživanjima” Vučić sada ima 50% podrške a opozicionari 42%. Razlika se ubrzano topi.
    I prema tim “istraživanjima” 45% birača još se nije opredelilo za koga će glasati.
    Kampanja SR i Belog je podigla potencijalnu izlaznost na 3.900.000.Potrebno je 4.100.000 za “sigurni” drugi krug.
    Napori se u tom pravcu čine i vrlo je dobro što je kampanja kratka jer se birači dovode u “top formu” tačno za finale a ne za predtakmičenje.
    Sa 4.100.000 razlika će biti u korist opozicionara + psihološki efekat. Zapravo on već deluje.