Саобраћај Саопштењe Финансије

Влада не одустаје од штетне концесије за аеродром “Никола Тесла”

Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић обавестила је јавност да је рок за давање београдског аеродрома “Никола Тесла” под концесију продужен до 21. јуна уз образложење да “постоји велико интересовање компанија па је потребно све добро сагледати и изабрати најбољу”. Влада Србије и Аеродром “Никола Тесла” првобитно су 10. фебруара објавили јавни позив за давање концесије за ту компанију у трајању од 25 година. За концесију се пријавило 27 компанија.

Упозоравамо јавност да је одлука српске Владе о давању аеродрома под концесију без икакве студије економске оправданости веома штетна за Србију и да иза ње стоје коруптивни дилови као и у свим пословима са ‘Арапима’ око ‘Ер Србије’, ‘Београда на води’, пољопривредног земљишта и бројних покушаја продаје државне имовине. Овом концесијом ће бити оштећен буџет Србије, али и директно грађани и мали акционари који поседују 17 одсто власништва Аеродрома “Никола Тесла”. Аеродром је профитабилна компанија и не постоји разлог зашто би овај државни монопол био поклоњен било којој приватној фирми. Једини монопол који је гори од државног је приватни.

Уместо распродаје државних монопола, програм ДЈБ, ослањајући се на искуства свих успешних земља у свету, говори о професионализацији, департизацији, изради личних карата предузећа, економским програмима и извођењу државних компанија на берзе не само у Београду већ и у неким од европских берзанских центара као што су Лондон и Варшава.

Подсећамо да је давање концесије за београдски аеродром омогућено Законом о управљању аеродромима, који је донет пред Нову годину без икакве расправе у Скупштини, у пакету од 27 закона и споразума које је владајућа већина прогурала на силу у року од само неколико дана, одбијајући све амандмане у ноћном заседању.

У свом незнању и немоћи да створи реалне услове за развој привреде, партократија и њени неспособни кадрови без дана радног искуства, економску политику своде на сталне покушаје продаје државне имовине, продају плодних војвођанских ораница, ЕПС-а, државних вила и станова, пљачкашку приватизацију од које се богате моћне породице, њихови кумови, блиски рођаци и одабрани пословни партнери.

Распродаја државне имовине, давање штетних субвенција страним инвеститорима и прављење коруптивних дилова је, очигледно, једино што уме да ради ова власт, као и она пре ње, а сумњиве процедуре при доношењу закона од почетка наговештавају да је у питању прљав посао са великим негативним последицама по српску привреду и грађане. Странка Доста је било ће поништити све коруптивне, штетне уговоре, извршити департизацију и професионализацију свих државних фирми и извести их како на београдску тако и на значајне берзе у Европи.

Повезани текстови

Коруптивна концесија за Аеродром Београд
Намештање концесије за аеродроме
Пословни губитак Ер Србије у 2015. г. преко 45 милиона евра
Вучић дуплирaо број пaртијских нaмештеникa у Аеродрому
Уништавањем Аеродрома Вучић прикрива неуспех “Ер Србије”
Aeродром Никола Тесла у минусу због Ер Србије

Доста је било

Коментар

Кликни овде да поставиш коментар

  • NAJGORE ministartvo sa najgorim kadrovima, neznalicama bez adekvatnog obrazovanja, pomoćnicima ministra sa očajnim rezulatima iz prethodnih službi. Korupcija bez presedana i kraja, kao da to smatraju normalnim. Korupcija na granici, nezajažljivi reket policije i carine, zadržavanje na granici bez potrebe. Užasno mali broj automobila na autoputevima u Srbiji, zašto? Tek kad se rumunski auto put uključi kod Segedina u naš, tek se onda vidi da nas izbegavaju i Bugari i Turci i svi ostali. Delovi auto puta izgrađeni na koridorima, UŽASNI, u talasima isti kao Mrkini od Novog sada do subotice,a tek što su završeni bruka, bruka. Podizvođači tamo rade pomoću štapa i kanapa, bez iskustva i reputacije. Skakaonice ispred i posle mostova, obrušava se zaštitni sloj betona sa strane , a ministarka juče izjavljuje, znate ja sam ekonomista ali mogu da vam kažem da zbog PODVODNIH VODA se dešava to da bam zaštitni zidovi padaju jer proračuni od ranije nisu bili tačni. Kakav je to ministar da nam u infrastukturi i saobraćaju kao i u građevini napravi takav haos. Prođite deonicom od Leskovca do Preševa pa se uverite, kao da su se deca igrala umesto da su ti poslovi dati velikim izvođačima, direktno bačene pare na iskusnog Veselinovića. Bože dragi, kad će ih već jednom bog-narod kazniti da nas više ne haraju, dosta je bilo 30 godina!?