Saobraćaj Saopštenje Finansije

Vlada ne odustaje od štetne koncesije za aerodrom “Nikola Tesla”

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović obavestila je javnost da je rok za davanje beogradskog aerodroma “Nikola Tesla” pod koncesiju produžen do 21. juna uz obrazloženje da “postoji veliko interesovanje kompanija pa je potrebno sve dobro sagledati i izabrati najbolju”. Vlada Srbije i Aerodrom “Nikola Tesla” prvobitno su 10. februara objavili javni poziv za davanje koncesije za tu kompaniju u trajanju od 25 godina. Za koncesiju se prijavilo 27 kompanija.

Upozoravamo javnost da je odluka srpske Vlade o davanju aerodroma pod koncesiju bez ikakve studije ekonomske opravdanosti veoma štetna za Srbiju i da iza nje stoje koruptivni dilovi kao i u svim poslovima sa ‘Arapima’ oko ‘Er Srbije’, ‘Beograda na vodi’, poljoprivrednog zemljišta i brojnih pokušaja prodaje državne imovine. Ovom koncesijom će biti oštećen budžet Srbije, ali i direktno građani i mali akcionari koji poseduju 17 odsto vlasništva Aerodroma “Nikola Tesla”. Aerodrom je profitabilna kompanija i ne postoji razlog zašto bi ovaj državni monopol bio poklonjen bilo kojoj privatnoj firmi. Jedini monopol koji je gori od državnog je privatni.

Umesto rasprodaje državnih monopola, program DJB, oslanjajući se na iskustva svih uspešnih zemlja u svetu, govori o profesionalizaciji, departizaciji, izradi ličnih karata preduzeća, ekonomskim programima i izvođenju državnih kompanija na berze ne samo u Beogradu već i u nekim od evropskih berzanskih centara kao što su London i Varšava.

Podsećamo da je davanje koncesije za beogradski aerodrom omogućeno Zakonom o upravljanju aerodromima, koji je donet pred Novu godinu bez ikakve rasprave u Skupštini, u paketu od 27 zakona i sporazuma koje je vladajuća većina progurala na silu u roku od samo nekoliko dana, odbijajući sve amandmane u noćnom zasedanju.

U svom neznanju i nemoći da stvori realne uslove za razvoj privrede, partokratija i njeni nesposobni kadrovi bez dana radnog iskustva, ekonomsku politiku svode na stalne pokušaje prodaje državne imovine, prodaju plodnih vojvođanskih oranica, EPS-a, državnih vila i stanova, pljačkašku privatizaciju od koje se bogate moćne porodice, njihovi kumovi, bliski rođaci i odabrani poslovni partneri.

Rasprodaja državne imovine, davanje štetnih subvencija stranim investitorima i pravljenje koruptivnih dilova je, očigledno, jedino što ume da radi ova vlast, kao i ona pre nje, a sumnjive procedure pri donošenju zakona od početka nagoveštavaju da je u pitanju prljav posao sa velikim negativnim posledicama po srpsku privredu i građane. Stranka Dosta je bilo će poništiti sve koruptivne, štetne ugovore, izvršiti departizaciju i profesionalizaciju svih državnih firmi i izvesti ih kako na beogradsku tako i na značajne berze u Evropi.

Povezani tekstovi

Koruptivna koncesija za Aerodrom Beograd
Nameštanje koncesije za aerodrome
Poslovni gubitak Er Srbije u 2015. g. preko 45 miliona evra
Vučić duplirao broj partijskih nameštenika u Aerodromu
Uništavanjem Aerodroma Vučić prikriva neuspeh “Er Srbije”
Aerodrom Nikola Tesla u minusu zbog Er Srbije

Dosta je bilo

Komentar

Klikni ovde da postaviš komentar

  • NAJGORE ministartvo sa najgorim kadrovima, neznalicama bez adekvatnog obrazovanja, pomoćnicima ministra sa očajnim rezulatima iz prethodnih službi. Korupcija bez presedana i kraja, kao da to smatraju normalnim. Korupcija na granici, nezajažljivi reket policije i carine, zadržavanje na granici bez potrebe. Užasno mali broj automobila na autoputevima u Srbiji, zašto? Tek kad se rumunski auto put uključi kod Segedina u naš, tek se onda vidi da nas izbegavaju i Bugari i Turci i svi ostali. Delovi auto puta izgrađeni na koridorima, UŽASNI, u talasima isti kao Mrkini od Novog sada do subotice,a tek što su završeni bruka, bruka. Podizvođači tamo rade pomoću štapa i kanapa, bez iskustva i reputacije. Skakaonice ispred i posle mostova, obrušava se zaštitni sloj betona sa strane , a ministarka juče izjavljuje, znate ja sam ekonomista ali mogu da vam kažem da zbog PODVODNIH VODA se dešava to da bam zaštitni zidovi padaju jer proračuni od ranije nisu bili tačni. Kakav je to ministar da nam u infrastukturi i saobraćaju kao i u građevini napravi takav haos. Prođite deonicom od Leskovca do Preševa pa se uverite, kao da su se deca igrala umesto da su ti poslovi dati velikim izvođačima, direktno bačene pare na iskusnog Veselinovića. Bože dragi, kad će ih već jednom bog-narod kazniti da nas više ne haraju, dosta je bilo 30 godina!?