Саопштењe Странка ДЈБ

Саша Радуловић добио спор против листа “Данас” и Кланшчека

У спору који је Саша Радуловић покренуо против дневног листа “Данас” и Бранислава Кланшчека, као аутора текста “Преузимање кривице” који је Данас објавио у мају 2018. године, а у којима је изнето низ неистина, Виши суд у Београду пресудио је крајем октобра 2020. године у корист оштећеног Саше Радуловића.

Пресудом су и Данас и Кланшчек обавезани да Саши Радуловићу исплате накнаду нематеријалне штете због повреде части и угледа, јер су објавили лажи о Саши Радуловићу и покрету Доста је било.

Подсећамо јавност да је Бранислав Кланшчек на Пинку, али и у дневном листу Данас након избора 2016.  нашао сигурну луку за нападе на Сашу Радуловића и Доста је било кроз улогу колумнисте који је серијом текстова доводио јавност у заблуду, наносећи ДЈБ политичку штету. Након што је прес служба ДЈБ саопштењима на то реаговала, покушавајући да покупи већ развејано перје лажи, Кланшчек је покренуо неколико судских спорова по приватној тужби против Саше Радуловића. С обзиром да је суд по првој од њих пресудио у корист Саше Радуловића, Кланшчек је молио суд да му дозволи да повуче преостале тужбе и не плати судске трошкове. 

Бранислав Кланшчек је искључен из ДЈБ у марту 2016. године, пре локалних избора, након што је фалсификао изборну листу покрета ДЈБ на Врачару и себе ставио на прво место, где ни по стручности ни по професионалном искуству не би могао да стигне регуларним путем. Након тих избора, усликан је на састанку општинског одбора СНС на Врачару. Наредне две године лажно се представљао као заступник ГГ Доста је било – Саша Радуловић на Врачару и давао изјаве за медије којима је обмањивао јавност, а медијски простор добијао је у Српском Телеграфу, Данасу, Информеру и на ТВ Пинк.

Повезани текстови:

Кланшчек изгубио спор против Радуловића
Кланшчек изгубио све спорове против Саше Радуловића