Правосуђе Саопштењe

Саша Радуловић добио тужбу против Информера

Виши суд у Београду осудио је Информер и њихове главне и одговорне уреднике Драгана Ј. Вучићевића и Александра Игњатовића да Саши Радуловићу, због повреде части и угледа, исплате 250.000 динара одштете, као и 74.600 динара на име парничних трошкова.

“Инсајдер тим доо” из Београда као издавач листа „Независне дневне новине Информер“ и главни и одговорни уредник Информера Драган Ј. Вучићевић треба да исплате 200.000 динара „на име накнаде нематеријалне штете за претрпљене душевне болове због повреде части и угледа настале објављивањем неистинитих информација“ народном посланику и председнику ДЈБ Саши Радуловићу.

Наиме, пресуда је донета јер је Информер у два наврата, 21. и 26. јуна, објавио на насловним странама да је власник “Курира” Александар Родић ангажовао Сашу Радуловића да га “одбрани од пореза”.

У образложењу се истиче да је први текст од 21. јуна 2017. под насловом „КОАЛИЦИЈА НАЈГОРИХ ПРЕВАРАНАТА И РЕКЕТАША: Родић унајмио Радуловића да га одбрани од пореза!?“, са поднасловом „Газда рекеташког Курира Александар Родић, који држави дугује више од 3.000.000 евра пореза, ангажовао је лидера ДЈБ Сашу Радуловића да га као експерт ‘одбрани од пореза’!?!“ Текст је најављен и на насловној страни Информера са насловом „Родић ангажовао Радуловића да га одбрани од пореза“. Између осталог, у пресуди се истиче навод туженог да информација није тачна, да је пласирана произвољно, а да га „нико из редакције није ни позвао да се огласи, чиме се тенденциозно ствара привид недоречености тужиоца, што код просечног читаоца опет може да створи утисак да тужилац избегава да одговори на изречене оптужбе“.

У другом чланку, од 26. јуна 2017. године, под насловом „Родићу од сутра блокирани рачуни“, како се наводи у пресуди, „поново су изнете неистините и ничим поткрепљене тврдње којима је нанета штета части и угледу тужиоца“.

Tакође, „Инсајдер тим“ као издавач листа Информер и Александар Игњатовић, у својству главног и одговорног уредника интернет портала „Informer.rs“, осуђени су из истих разлога да солидарно исплате тужиоцу 50.000 динара.

Подсећамо, Саша Радуловић је и раније подносио тужбе против медија, 2017. године против Пинка и Танјуга јер је у прилозима тих медија објављена адреса становања Саше Радуловића и његове породице, чиме му је повређено право на приватност и угрожена сигурност.

Пинк је изгубио три спора против Саше Радуловића. У првом поступку који је окончан правоснажном пресудом против Пинка у јануару 2018. године, Виши суд је утврдио да је ТВ Пинк 2016. године пласирала лажне вести о томе да је Саша Радуловић умешан у „сумњиве послове у којима су држава и фирме у стечају оштећене за силне милионе“ и да га је од оптужнице спасио врх Тадићеве власти.

Јула 2019. године, Апелациони суд потврдио је пресуду Вишег суда у Београду против ТВ Пинк због повреде угледа и части Саше Радуловића током емитовања прилога о лажним синдикалним активистима.

Виши суд у Београду фебруара ове године донео је трећу пресуду против ТВ Пинк због повреде угледа и части Саше Радуловића због изнетих неистина у тексту „ЕВО КО ЈЕ КАНДИДАТ ЗА ПРЕДСЕДНИКА: Радуловић ОЈАДИО грађане Србије за 49 МИЛИОНА“.

Подсећамо, Саша Радуловић добио је и спор против Студија Б и директорке те телевизије Иване Вучићевић због неистина објављених у емисијама ове телевизије 2016. године да Саша Радуловић игра „Барбут“ и да је из стечајних поступака присвојио силне милионе.

Председник ДЈБ Саша Радуловић, поднео је на десетине тужби против пропагандних гласила СНС-а као што су Пинк, Ало, Информер, Студио Б, који су у вишесатним пропагандним програмима ширили неистине о Радуловићу и Доста је било, чиме су наштетили како његовом, тако и угледу покрета.

Прочитајте још и:

Саша Радуловић добио трећи судски спор против Пинка

Саша Радуловић добио други судски спор против Пинка

Председник СНС-а се сакрива од Саше Радуловића иза Народне скупштине

Саша Радуловић добио први судски спор против Студија Б

Кланшчек изгубио спор против Радуловића

ДЈБ поднео две кривичне пријаве против Шапића

Доста је било

Доста је било

Коментари

Кликни овде да поставиш коментар