Београд Политика Реаговање Саобраћај Саопштењe

Гаси се Главна железничка станица због Београда на води

Председник Вучић поново је, зарад личне користи, уступио део државног суверенитета „страним инвеститорима“. Овога пута нестаће Главна железничка станица, место сусрета најважнијих железничких коридора, бисера београдске архитектуре, српске историје, емоција Београђана и успомена свих који су га посетили.

За пројекат Београд на води, Влада Србије  поклонила је назови ”арапским инвеститорима” преко 100 хектара највреднијег грађевинског земљишта у Савском амфитеатру чија је тржишна вредност  преко милијарду евра.

Интерес “Арапа” који граде Београд на води, а  чије ћемо име сазнати тек када Вучић подари име овог непознатог страног инвестора некој школи или улици у Београду, послао је будуће путнике на Прокоп (у рупу), више пута отварану, али никада до краја уређену станицу.

Без места за одмор, без ресторана, продавнице или пекаре сигурно ће бити оаза путницима који чекају јавни превоз ка другим деловима града, којег готово да нема. Премештањем Главне железничке станице у Прокоп, Главна аутобуска станица која се и даље налази у центру, постаје недоступна и далека.  Са великим нестрпљењем очекујемо председника Вучића да нам личним примером покаже како да пронађемо бенефите нове станице.

Главна железничка станица у Београду изграђена је 1884. године, када и прва железничка пруга у Србији, од Београда до Ниша. Први воз са ове станице кренуо је ка Земуну уз дворске почасти, 1. септембра 1884. године у 15 сати, а први путници били су краљ Милан, краљица Наталија и престолонаследник Александар Обреновић, на путу ка Бечу.

 

Доста је било

Доста је било

5
Оставите коментар

avatar
2500
3 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
ČedomirDraganVladoMilan Todorovicdusko Recent comment authors
најновији најстарији
dusko
Гост
dusko

Neverovatno sa kakvo lakoćom taj uljez krčmi srpska blaga ali još neverovatnije da građani Srbije, pre svega Srbi(janci) ne vide šta im radi sa dedovinom! To što nije uspelo njihovim pradedovima u austrijanskim uniformama uspelo je potomcima u partizanskim, da okupiraju Beograd i podare ga svojim unucima koji nemaju nikakvu empatiju do Srbije i vide je samo kao ratni plen. Tako se i ponašaju. Da vam ih ne nabrajam ali njih „krem“ je ranije bio Tito i UDBA pa Milošević a sada Vučić sa bandom koju je doveo na vlast a koju mu je trasirao osuđeni ratni zločinac Šešelj dok mu je nosio gajbe piva, Tu su još Rističevići, Martinovići, Atlagići, Mihalovićke, Radete, Mirčići, …… Jes da smo Srbi i braća ali zašto to svoje srbovanje ne upražnjavaju tamo odakle su pobegli. Aman Srbi, Šumadinci, Moravci, Krajinci, Vranjanci dali su vam pretke na kolce nabijali i decu u janičare odvodili, bune podizali pa da danas kao ovce čekate u red da vas, sada ne samo vunu nego i kožu skidaju?

Milan Todorovic
Гост
Milan Todorovic

Stara Glavna zeleznicka stanica nece biti srusena projektom Beograd na vodi, cemu drama!?

Vlado
Гост
Vlado

Blago nama!

Čedomir
Гост
Čedomir

I!? Svuda u velikim gradovima železničke stanice su u užem centru grada. Ta stanica u Beogradu je istorija zemlje, ona je zbog svoje namene dragocen svedok istorije. Ona je zaštićeni spomenik kulture od izuzetnog značaja a taj status je dobila osim svojih arhtektonskih i stilskih vrednosti, najviše zbog svoje namene i statusa! Ne postoji nijedan urbanistički ni bilo koji drugi razlog da se ona zatvori osim naravno mutnog i skrivenog uzurpiranja javnog zemljišta Beograda i Srbije tj.i svih nas, zarad potreba navodno arapskih investitora a zapravo ko zna koga od „naših“ investitora.

Dragan
Гост
Dragan

PUSTICE JE DA SE SAMA RASPADNE