Саопштењe Странка ДЈБ

Саша Радуловић добио још један судски спор против листа “Курир”

У спору који је Саша Радуловић покренуо против дневног листа “Курир” због клеветничких текстова “Зависник Радуловић не може без коцке” и “Рекеташ Радуловић отима паре од чланова” објављених у мају 2016. године, Виши суд у Београду пресудио је у корист оштећеног Саше Радуловића. 

Пресудом су дневни лист “Курир” и главна и одговорна уредница обавезани да Саши Радуловићу исплате накнаду нематеријалне штете због повреде части и угледа, јер су објавили лажи о Саши Радуловићу и покрету Доста је било.

Подсећамо јавност да су ове лажи о Саши Радуловићу објављене мање од месец дана након што је покрет Доста је било, на чијем се челу налази, на изборима у априлу 2016. године стекао парламентарни статус као најјача опозиција. 

Медијске кампање засноване на лажима и срачунате на урушавање части и угледа председника ДЈБ Саше Радуловића по правилу увек прате раст подршке јавности политици покрета ДЈБ, с циљем наношења политичке штете. 

Тренутно је у току једна таква медијска кампања у којој се Саша Радуловић у јавности лажно етикетира као “равноземљаш” и “антиваксер”, због чега су у припреми нове тужбе против Блица, Данаса и Курира.

Саша Радуловић добио тужбу против Информера
Саша Радуловић добио први судски спор против Студија Б
Саша Радуловић добио други судски спор против Пинка
Саша Радуловић добио трећи судски спор против Пинка
Саша Радуловић добио спор против листа “Данас” и Кланшчека
Кланшчек изгубио све спорове против Саше Радуловића
ДЈБ припрема тужбу против Блица, Данаса и Курира због кампање лажи